search
menu

رستوران سالوره اوغلو استانبول

$
رستوران سالوره اوغلی استانبول یکی از بهترین رستوران‌های شهر استانبول با طعم بسیار لذیذ و بیادماندنی غذاهای ترک محسوب می‌شود. رستوران سالوره اوغلو salloura oglu در محله ملا قورانی قرار دارد. این رستوران برای داشتن غذاهای خوشمزه شهرت خاصی دارد. بد نیست بدانید که قیمت‌ها خوب و با توجه به کیفیت غذاها مناسب هستند.

شیرینی‌های رستوران سالوره اوغلی استانبول به‌اندازه‌ای خوشمزه هستند که با چشیدن طعم آنها گویی خارج از این دنیا هستید. منوی رستوران سالوه اوغلو بسیار متنوع می‌باشد. انواع غذاهای حلال و غذاهایی با سبک خاورمیانه در وعده‌های ناهار و شام توسط بهترین سرآشپز‌ها تهیه و پخته می‌شوند. لازم به ذکر است که منوی غذاها شامل : سالاد مرغ ، سبزیجات کبابی مرغ قنوش، کتلت مرغ و برنج کباب همچنین برخی از کباب های پخته شده به خوبی طعم دار هستند. غذاها با استفاده از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. فضای داخلی رستوران بسیار زیبا و دوست داشتنی است بطوریکه اکثر مردم از رفتن و سرو غذا در این محل خیلی راضی و خوشحال می‌شوند و مشتری‌های بیشتری را به خود جلب می‌کند.

کارکنان مودب رستوران سالوره اوغلی استانبول در تمام طول سال آماده استقبال و پذیرایی از مهمانان محترم هستند. خدمات شگفت‌انگیز گارسون ها و رفتار محترمانه چیزی است که مهمانان از آن قدردانی می کنند. از دیگر امکلانات این رستوران بی‌نظیر سرویس رایگان به هر آدرسی که مد نظر شما هست. در مورد دسرهای خوشمزه ترکی هرقدر هم صحبت کنیم باز هم کم است ولی یکی از مهمترین و بهترین دسر و شیرینی معروف ترکیه یعنی باقلوا، حتما باید در رستوران سالوره اوغلو امتحان کنید تا این طعم دلچسب و لذیذ تا آخر عمر بعنوان یکی از خاطره‌انگیزترین طعم‌ها در ذهن شما حک شود.

تعداد بسیار زیادی رستوران در استانبول مشغول بار هستند که با توجه به مکان مورد نطر شما می‌توانید به آن رستوران بروید و غذا نوش‌جان نمایید. اگر گذرتان به محله ملا قورانی افتاد حتما به رستوران سالوره اوغلی استانبول سر بزنید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است