search
menu

رستوران ساحراپ استانبول

$$
رستوران ساحراپ استانبول با امکانات فوق‌العاده خوب و شرایط بی‌نظیری که فراهم آورده است، محبوبیت بسیار زیادی بین اهالی و گردشگران شهر استانبول دارد. نتیجه تلاش‌های این رستوران را می‌توان در منوی شگفت‌انگیز آن دید. جایی که نام انواع غذاهای مدرن و مشهور ترکیه‌ای کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و انتخاب یکی از گزینه‌ها را برای مهمانان سخت کرده‌اند.

سرآشپز رستوران ساحراپ استانبول سویسال نام دارد، سرآشپز بسیار مشهوری و پرآوازه‌ای که چندین کتاب مختلف درباره آشپزی نگاشته و در برنامه‌های تلویزیونی کشور ترکیه همواره به هنرنمایی در حوزه آشپزی پرداخته است. از این رو، مسلما تجربه کردن دست پخت آشپز مشهوری مثل سویسال در رستوران ساحراپ استانبول istanbul sahrap restaurant می‌تواند بخش بسیار جذابی از مسافرت شما را سر و شکل دهد.

فضای داخلی رستوران ساحراپ استانبول که در دو طبقه مجزا طراحی شده است، دکوراسیون فوق‌العاده زیبایی دارد. همین موضوع باعث می‌شود که لذت خوردن غذا در رستوران ساحراپ برای مهمانان چندین برابر شود. انواع غذاهای دریایی، غذاهای ترکیه‌ای و غذاهای مدیترانه‌ای به همراه سبزیجات و سالادهای فصل، خوردنی‌های دلچسب و انرژی‌بخشی هستند که رستوران ساحراپ با عشق و اشتیاقی مثال‌زدنی در اختیار شما قرار خواهد داد. جالب است بدانید که این رستوران دارای گزینه‌های خاصی هم برای افرادی با رژیم غذایی گیاهی، وگان، حلال و بدون گلوتن هست. بنابراین، می‌توان چنین ادعا کرد که رستوران ساحراپ کاملا خودش را با سلایق مختلف هماهنگ کرده است.

رستوران ساحراپ استانبول امکان رزرو میز و صندلی‌های خود را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. سرویس‌ها و خدمات این رستوران چنان تنوع بالایی دارند که اشاره به همه آنها واقعا فرصت بسیار زیادی می‌طلبد. اما اگر بخواهیم به صورت اجمالی به این سرویس‌ها و خدمات اشاره کنیم باید قبل از هر چیز به امکان نوش جان کردن غذا در فضای آزاد بپردازیم. امکان پرداخت هزینه با استفاده از کارت اعتباری، استفاده از سرویس اینترنت بی‌سیم رایگان و برخورداری از خدمات گارسون هم دیگر مزایای رستوران ساحراپ شهر استانبول به شمار می‌روند.

امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است