search
menu

رستوران پری پتی استانبول

$$
رستوران پری پتی استانبول یا همان اغذیه فروشی پری پتی جایی است که در سال 1989 اعضای گروه موسیقی پینک فلوید ساعتی را آنجا گذراندند و هنوز محتوای مکالمه آن‌ها به عنوان یادگاری روی دیوارهای این رستوران کوچک نقش بسته و دائم موزیکی از آلبوم‌های این گروه هنرمند در آن‌جا پخش می‌شود. گروه‌های موسیقی دیگری هم درست ساعاتی قبل از اجرایشان در شهر استانبول به پری پتی سر می‌زدند و با نوشیدنی‌ها و غذاهای این رستوران کوچک خود را مهمان ترک‌ها می‌کردند. با این پیش‌ زمینه و با چنین مهمان‌نوازی‌هایی، پری پتی فضای دل‌انگیزی را به وجود آورده که با سبک معماری کلاسیکش فضای قدیمی منطقه بی اوغلو استانبول را تداعی می‌کند. در فصل تابستان مشتری‌ها در تراس istanbul peripetie bistro restaurant و همراه با لذت از هوای خنک غذایشان را میل می‌کنند و در ماه‌های سرد سال دور شومینه جمع می‌شوند تا گرمای فضای رستوران را با هم سهیم شوند.

منوی رستوران پری پتی استانبول ترکیبی از غذاهای ترکی و بین‌المللی را کنار هم آورده و این غذاها را به سبک وسوسه‌کننده‌ای طبخ و سرو می‌‌کنند که حتما ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. جالب است بدانید که غذاهای بین‌المللی این رستوران با دستور پخت دقیق و اصلی آن طبخ می‌شوند چون از آموزش‌ها و تجربه‌های حضورشان در کشورهای خارجی بهره برده و با اقتدار قدم در چنین راهی گذاشته‌اند.

قرار گرفتن رستوران پری پتی در قلب استانبول آن را به مکان پر رفت‌وآمدی تبدیل کرده است، به هر حال چه گردشگران خارجی و چه افراد محلی برای تجدید انرژی به جایی مثل پتی پری نیاز دارند. این رستوران از ساعت 11 قبل از ظهر تا حوالی 3 نیمه شب پذیرای مشتری‌هایش بوده و آن‌ها را در طول شب همراهی می‌کند. ضمنا ظرافت و هنر کادر آشپزخانه این رستوران در سرو غذاها حرف ندارد؛ تبحر، عشق، صمیمیت، مهارت و تجربه دست به دست هم داده‌اند تا در رستوران پری پتی استانبول بهترین و به یادماندی‌ترین میزبانی‌ از شما صورت بگیرد. بعد اینکه با استراحت و تجدید انرژی در این رستوران در پیاده‌روی و گشت و گذار خود وقفه‌ای ایجاد کردید، می‌توانید دوباره به شلوغی و همهمه میدان تقسیم و خیابان استقلال شهر استانبول بپیوندید و فرهنگ شهر را از نزدیک نظاره‌گر باشید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است