search
menu

کافه رستوران پالاتیوم استانبول

$$
کافه رستوران پالاتیوم استانبول جایی است که بهترین غذاهای ترکی در آن طبخ می‌شود و یک پیشنهاد وسوسه انگیز برای عاشقان سفر به استانبول است. در کافه رستوران پالاتیوم منوی مختلفی ارائه می‌شود و اوقات بسیار خوشی در انتظار شماست.

بعد از گشت و گذار در طول یک روز شلوغ، کافه رستوران پالاتیوم istanbul palatium restaurant با فضای دنج باعث می‌شود که شما احساس راحتی کنید. این مشهورترین کافه رستوران در سلطانیه است که به دلیل سبک بی نظیری که در زیر آن وجود دارد و یک غار قدیمی به همراه ویرانه‌های گودبرداری کشف شده، طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است.

منوی کافه رستوران پالاتیوم استانبول شامل: کباب های گوشتی، کباب های بره و مرغ است همچنین ماست، باقلوا و بستنی خوشمزه ای که حتما باید امتحان کنید در این کافه رستوران سرو می‌شود. چای نبات باعث می شود غذای شما خوشمزه‌تر و دلچسب‌تر شود. پیشنهاد می‌کنیم قهوه عالی، چای سیب یا لیموناد را از دست ندهید.

کارکنان و مدیر کافه رستوران پالاتیوم استانبول با برخورد خود هر کسی را شگفت‌زده می‌کنند. آنها همیشه آماده پاسخگویی به سؤالات مربوط به منو هستند. خدمات شگفت‌انگیز و سریع چیزی است که مهمانان از آن قدردانی می کنند. براساس نظرات مشتریان قیمت‌ها با توجه به کیفیت و خدمات ارائه شده کافه رستوران پالاتیوم بسیار مقرون به صرفه هستند. تزئینات فضای داخلی کافه رستوران پالاتیوم فضای باز بسیار راحت و قلیان بعد از غذا واقعا فوق العاده است. همچنین یک پیتزا بسیار خوشمزه ، پر شده با برگ های انگور و کونافه کافه رستوران پالاتیوم نیز بسیار عالی است.

حتما در سفر استانبول به این رستوران آرامش بخش با موسیقی خوب و غذاهای فوق‌العاده بروید و لحظات خاطره‌انگیزی برای خود در کنار خانواده و دوستانتان ثبت نمایید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است