search
menu

رستوران پاک پیده اند پیتزا سالنو‍ استانبول

$
رستوران پاک پیده اند پیتزا سالنو استانبول مکانی ارزان و با کیفیت در شهر استانبول است که برای خوردن پیده‌های لذیذ و خوشمزه می‌توانید به آن مراجعه کنید. اگر از قبل تجربه سفر به شهر استانبول را داشته باشید، احتمالا به خوبی بدانید که پخت پیده در این شهر بسیار رایج است. اما شک نکنید که در بین تمامی پیده‌فروشان استانبول، یکی از بهترین گزینه‌ها رستوران پاک پیده اند پیتزا سالنو نام دارد.

علاوه بر پیده‌های خوشمزه و لذیذ، رستوران پاک پیده اند پیتزا سالنو استانبول Pak Pide & Pizza Salonu فرصت نوش جان کردن گوشت خوشمزه، بلغور و سالاد را با قیمت بسیار پایینی در اختیار مهمان خود قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که محیط این رستوران بسیار تر و تمیز بوده و همواره رعایت بهداشت جزو اولویت‌های آن است. البته اندازه رستوران پاک پیده اند پیتزا سالنو بسیار کوچک است و شاید به همین خاطر، تمیز بودن آن بیشتر به چشم می‌آید. ضمن اینکه، سرآشپز رستوران هم پیده‌ها را درست جلوی چشم شما طبخ خواهد کرد که همین موضوع هم می‌تواند دلیل دیگری بر رعایت بهداشت و نظافت باشد.

رستوران پاک پیده اند پیتزا سالنو استانبول فقط از ساعت ۱۱ تا ۱۵ یا ۱۶ فعالیت می‌کند و به همین دلیل امکان خوردن صبحانه یا شام در آن وجود ندارد. البته یکشنبه‌ها کلا این رستوران تعطیل می‌شود. همچنین لازم است بدانید که این رستوران فقط در فضای داخلی دارای میز و صندلی بوده و امکان خوردن غذا در فضای بیرون وجود ندارد. مگر اینکه خودتان با استفاده از سرویس بیرون بر، غذایتان را به مکانی دیگر ببرید و در آنجا میل کنید.

به اعتقاد بسیاری از گردشگران استانبول، رستوران پاک پیده اند پیتزا سالنو استانبول جواهر پنهان شهر است. این رستوران که در نزدیکی بازار بزرگ استانبول و در منطقه بسیار ساکت و آرامی واقع شده، مطمئنا می‌تواند تجربه بسیار متفاوت و البته جذابی از سفر به شهر استانبول و خوردن پیده در این شهر را برایتان به ارمغان بیاورد.



امکانات رستوران
restaurant ناهار
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است