search
menu

رستوران نصرت استانبول

$$$
یکی از معروف ترین رستوران های استانبول که تمام شهرت خود را مدیون سرآشپز خود می باشد ، رستوران نصرت است . این رستوران در شهرهای مختلف ترکیه و امارات ، نیویورک و میامی نیز شعبه دارد . تمایل گردشگران تور استانبول برای صرف غذا در رستوران نصرت ، ریشه در محبوبیت این سرآشپز در شبکه های اجتماعی دارد . در رستوران نصرت استانبول و سایر شعبه ها ، استیک های آبدار با طرز پخت مخصوص ، بیشترین طرفداران را دارد .

صاحب رستوران نصرت استانبول ، نصرت گوکچه است که کار خود را در ۱۴ سالگی از شستن ظرف در رستوران شروع کرده است . در سال ۲۰۱۰ اولین رستوران نصرت شروع به کار کرد و تا سال ۲۰۱۸ ، موفق به افتتاح ۸ رستوران زنجیره‌ای به نام Nusr-Et شده است . ابتدا شعبه های این رستوران در آنکارا ، بدروم و مارماریس مشغول به کار شدند و اولین شعبه رستوران نصرت در استانبول ، در سال ۲۰۱۷ و در محله اتیلر و خیابان اتیلر نیسپتیه افتتاح شد که یکی از لوکس‌ترین خیابان‌های استانبول محسوب می‌شود . رستوران نصرت بخاطر طعم متفاوت ، کیفیت بی نظیر و سلامت مواد اولیه غذاها و نوشیدنی ها ، از گران ترین رستوران های استانبول است .

این رستوران شهرت جهانی خود را از استیک های بینظیرش دارد اما منوی غذایی این رستوران محدود به استیک نیست . در رستوران نصرت انواع سالاد ، انواع پیش غذا ، برگرها ، خوراک گوشت ، ماهی ، مرغ ، فیله گوشت گاو ، گوشت بره ، چاشنی‌های متنوع ، سوسیس ترکی ، دسرها و نوشیدنی ها سرو می شود . قیمت منوی رستوران نصرت استانبول در سال ۲۰۱۸ سالاد ۷۲ لیر ، استیک بین ۶۰ تا ۲۲۰ لیر ، بیف ۱۴۰ تا ۷۶۰ لیر ، بریان ۱۴۰ تا ۳۴۰ لیر ، برگر ۵۰-۶۰ لیر ، پیش غذا ۱۰۰ تا ۱۴۵ لیر ، فینگر فود ۳۰ تا ۶۰ لیر ، دسر مدرن ۳۰ لیر و کوفته ۵۰-۶۰ لیر می باشد .

برای رفتن به رستوران نصرت استانبول می توانید از مترو ، اتوبوس و تاکسی استفاده کنید . آسان ترین روش دسترسی به این رستوران از طریق اتوبوس می باشد که در میدان تکسیم ایستگاه دارد و مقصد پایانی شما ایستگاه اتیلر می باشد که فقط ۵۰ متر با رستوران فاصله دارد . ‏اگر بخواهید از مترو استفاده کنید می توانید در ایستگاه متروی میدان تکسیم سوار خط ‏M2‎‏ ( ‏Haciosman‏) شوید . بعد از چهار ایستگاه در ایستگاه ‏Levent ‎‏ پیاده ‏شوید و در همان ایستگاه سوار خط ‏ Bogazici Universitesi ‎ شوید و در ایستگاه اول ، یعنی ‏Nispetiye ‎‏ پیاده ‏شوید . البته می توانید در ایستگاه مترو Etiler پیاده شده و به سمت شمال شرقی (سربالایی) حدود ۵ دقیقه پیاده روی کنید تا به خیابان اتیلر برسید . ‪ این رستوران در نیشان تاشی ، ببک ، مرکز خرید ایستینه پارک و مرکز خرید کانیون نیز شعبه هایی افتتاح کرده است

امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است