search
menu

رستوران ناملی گورمه استانبول

$$
رستوران ناملی گورمه استانبول نمونه کامل و عالی‌ای از یک اغذیه فروشی، کافه و رستوران است. هدف این رستوران همواره در ارائه غذاهای لذیذ و دلچسب به میهمانان است. جالب است بدانید رستوران ناملی گورمه به عنوان بهترین محل برای صرف صبحانه و بهترین محل برای خرید بین سال‌های 2009 تا 2015 انتخاب و از سال 2015 جوایز متعدد بسیاری را برنده شده است. ناملی گورمه فضای نسبتا بزرگی دارد.

رستوران ناملی گورمه استانبول دو فضای اصلی دارد که یکی سرپوشیده و دیگری بیرون سالن است. فضای داخل سالن چیدمانی بسیار منظم دارد و در تزیین آن از رنگ ساده کرمی استفاده شده است. میز و صندلی‌های رستوران از جنس چوب هستند اما نشستن در آن باعث خستگی و ناراحتی نخواهد شد. رستوران ناملی گورمه به جای رومیزی از شیشه برای میزهای خود استفاده کرده که این کار طرح چوبی میز را به نمایش گذاشته و حس خوبی را منتقل می‌کند.

فضای بیرونی رستوران ناملی گورمه استانبول نیز فضایی دلنشین است. چیدمان این فضا نیز منظم بوده و در مبلمان آن از میز و صندلی‌های چوبی استفاده شده است. ناملی گورمه این بخش را با درختچه‌ها و گل‌ها تزیین کرده و انرژی و روحیه مثبتی را به میهمانان خود منتقل می‌کند. اگر بخت یار بود و هوای استانبول آفتابی بود، میل کردن غذا در بخش بیرونی رستوران را توصیه می‌شود. در ناملی گورمه می‌توانید بشقاب خود را با قیمت مورد نظر خود پر کرده و میل کنید، یا از پکیج ناملی گورمه استفاده کنید که مجموعه‌ای از مواد غذایی این رستوران را در بر دارد.

گیاه‌خواران نیز در ناملی گورمه غذای مورد دلخواه خود را خواهند یافت. غذاهای بدون گلوتن و حلال نیز برای طرفداران این نوع غذاها وجود دارد. بد نیست بدانید ناملی گورمه وای فای رایگان در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد و میهمانان با ویلچر نیز دسترسی بسار راحتی به رستوران ناملی گورمه استانبول خواهند داشت.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است