search
menu

رستوران مژگان استانبول

$
رستوران مژگان استانبول نه فقط نامش زیباست و به دل ایرانی‌ها می‌نشیند، بلکه غذاهایش هم بی‌نظیر هستند. غذاهایی مثل کوبیده، جوجه کباب، آش رشته و زرشک پلو به همراه نوشیدنی‌های لذیذ ایرانی که در هر کجای جهان می‌توانند روح تازه‌ای به جسم ایرانی‌ها ببخشند. اگر می‌خواهید حس و حال وطنی خود را در شهر زیبای استانبول همچنان حفظ کنید، رستوران istanbul mojgan restaurant و فضای دل‌انگیز آن را به هیچ وجه نباید از دست بدهید.

رستوران پرطرفدار و دوست‌داشتنی مژگان که انواع غذاهای ایرانی، افغانی، عربی و خاورمیانه‌ای را برای مهمانان خود طبخ و سرو می‌کند، این فرصت را به شما خواهد داد که همزمان با نوش جان کردن غذای خودتان به موسیقی زنده گوش دهید و از تک تک ثانیه‌هایی که در آنجا سپری می‌کنید، لذت ببرید. جالب است بدانید که علی رغم سرو غذاهای فوق‌العاده لذیذ و خوش‌طعم، رستوران مژگان جزو رستوران‌های ارزان قیمت شهر استانبول به شمار می‌رود. در این رستوران می‌توانید دو وعده ناهار و شام را با خوردن غذاهایی که همیشه آنها را دوست داشتید سپری کنید. رستوران مژگان فعلا هیچ فعالیتی برای سرو صبحانه ندارد.

درست است که در شهر استانبول، چندین رستوران ایرانی مشغول فعالیت هستند اما سرویس‌هایی که رستوران مژگان استانبول در اختیار مهمانانش قرار می‌دهند نظیر ندارند. برای مثال، با حضور در این رستوران می‌توان از پارکینگ خیابانی و همچنین پارکینگ خود رستوران مژگان استفاده کرد. استفاده از سرویس اینترنت بی‌سیم همزمان با خوردن غذا، دسترسی صندلی چرخدار به فضای داخل رستوران، امکان نوش جان کردن غذا در فضای روباز و سرپوشیده، امکان رزرو، بهره‌مندی از خدمات گارسون، استفاده از سرویس بیرون بر و پرداخت هزینه با کارت اعتباری از مزایایی هستند که باعث شده‌اند رستوران مژگان به عنوان یکی از عالی‌ترین رستوران‌های شهر استانبول شناخته شود. لازم به ذکر است که غذاهای این رستوران در دسته غذاهای با رژیم حلال قرار می‌گیرند. پس حضور در رستوران مژگان تجربه بسیار متفاوتی برای شما خواهد بود.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
1
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
Bahram Bahram
۲۵ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۵۵‌

درود ،غذا خوب ولی کمی گران ،پرسنل مودب ،ولی خانم پشت صندوق بسیار بی ادب و بی تربیت که شعور خوش آمدگویی به مشتریان ایرانی ندارد با اینکه غذاشون خوب بود ولی من دیگه به آنجا نخواهم رفت و به تمام دوستان و آشنایان سفارش خواهم کرد در این رستوران به خاطر رفتا بی ادبانه مسئول صندوق و پول سرویس زیاد به آن رستوران نروند.ضمن اینکه حق سرویس مسخره و زیادی میگیرن گه کار بسیار بدیه .
people_outlineزوج
todayمهر