search
menu

کافه کتاب و رستوران مینوآ استانبول

$$
کافه کتاب و رستوران مینوآ استانبول بهترین جایی است که می‌توان برای نوشیدن قهوه و کمی مطالعه در شهر استانبول انتخاب کرد. مینوآ چیزی بیش از یک کتاب فروشی ساده و بسیار بیشتر از یک کافه است. فضای کافه کتاب و رستوران مینوآ فضای مناسبی است و به خوب برای بخش کتاب و میز و صندلی‌های رستوران فضای جداگانه ایجاد کرده است. پنجره‌های بزرگ کافه کتاب مینوآ نور کافی را برای مطالعه تامین کرده و استفاده از آجرهایی با رنگ گرم، حال و هوای مطالعه کنندگان را به گذشته‌ها خواهد برد. کاشی‌های رنگارنگ کافه کتاب و رستوران مینوآ نیز فضای کافه را از حال و هوای گذشته‌ها بیرون آورده و کمی انرژی و روح امروزی به آن بخشیده است. بخش خوشمزه کافه کتاب و رستوران مینوآ istanbul minoa restaurant بخشی است که در ابتدای ورود خود با آن مواجه خواهید شد.

کارکنان کافه کتاب و رستوران مینوآ افرادی خوش خلق بوده و خدمات خود را در سطح رستوران‌های حرفه‌ای ارائه می‌دهند. یک قهوه با تارت خوشمزه و یا یک فنجان نوشیدنی با بشقاب پنیر به همراه کتاب مورد علاقه‌تان گاقی اوقات تمام آن چیزی است که برای یک روز خوب نیاز دارید و هر دوی آن را می‌توانید در کافه کتاب و رستوران مینوآ داشته باشید.

کتاب‌های فروشی کافه کتاب و رستوران مینوآ استانبول به دو زبان انگلیسی و ترکی بوده و شامل طیف گسترده‌ای از موضوعات متخلف از جمله آشپزی و هنر است. میمانان کافه کتاب می‌توانند کتاب مورد علاقه خود را انتخاب کرده و همینطور که در دنیای پر رمز و راز کتاب‌شان در گشت و گذارند با نوشیدن فنجانی قهوه و یا تکه‌ای تارت کام خود را شیرین کنند. در یک کلام می‌توان گفت کافه کتاب و رستوران مینوآ شهر استانبول الماسی گران‌بها است که در دل خیابان ویشنزاده پنهان شده و تنها ماجراجویان کتاب‌خوان هستند که موفق شده‌اند این الماس با ارزش را کشف کنند.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
wifi wifi دارد
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است