search
menu

رستوران مزه بای لمون تری استانبول

$$
رستوران مزه بای لمون تری استانبول با داشتن سرآشپزی ماهر و خدمه‌ای کاربلد، کاملا مهیای میزبانی از مهمانان خود در شهر استانبول بوده و همیشه در این کار، موفقیت فراوانی به دست آورده است. سرآشپز این رستوران شیک، غذاهای ترکیه‌ای را چنان خوش‌طعم و لذیذ طبخ می‌کند که شما از طعم آنها سیر نمی‌شوید. کافیست نگاهی به منوی رستوران مزه بای لمون تری استانبول istanbul meze by lemon tree restaurant بیندازید تا با رِنج گسترده غذاهای آن مثل غذاهای مدیترانه‌ای، اروپایی، ترکیه‌ای و خاورمیانه‌ای آشنا شوید و سختی انتخاب یک مورد از بین آنها را کاملا حس کنید. غذاهایی که البته در کنارشان انواع دسرها، چای و قهوه نیز سرو می‌شود.

جالب است بدانید که رستوران مزه بای لمون تری استانبول درست رو به روی هتل پرا پالاس واقع شده و اگر مهمان این هتل شدید، به راحتی می‌توانید غذای خود را در این رستوران میل کنید. ابعاد رستوران مزه بای لمون تری چندان بزرگ نیست اما دکوراسیون داخلی آن و نحوه چینش و تزئین میزها واقعا استادانه هستند. به اعتقاد عده زیادی از افراد محلی، رستوران مزه بای لمون تری یکی از آن دست مکان‌هایی است که شما با حضور در آنجا می‌توانید عصاره آشپزی ترکیه‌ای را به درستی بچشید.

غذاهای رستوران مزه بای لمون تری استانبول برای وعده‌های ناهار و شام حاضر هستند و در این رستوران نمی‌توان صبحانه خورد. البته فعالیت رستوران مزه بای لمون تری تا دیروقت ادامه دارد. چنانچه شما در وعده‌های غذایی خود رژیم خاصی مثل رژیم سبزیجات، وگان و بدون گلوتن دنبال می‌کنید، رستوران مزه بای لمون تری گزینه بسیار خوبی برایتان خواهد بود.

از دیگر مزیت‌های رستوران مزه بای لمون تری استانبول می‌توان به امکان رزرو آن اشاره کرد. همچنین بد نیست بدانید که دسترسی صندلی چرخدار به فضای داخلی این رستوران به راحتی ممکن می‌شود. برخورداری از سرویس اینترنت بی‌سیم رایگان حین نوش جان کردن غذا، بهره‌مندی از سرویس خدمات گارسون و پرداخت هزینه با استفاده از کارت‌های اعتباری هم جزو سایر سرویس‌ها و خدمات رستوران مزه بای لمون تری به شمار می‌روند. بنابراین، پس از اینکه شهر استانبول و مخصوصا موزه پرا دراین شهر را تماشا کردید و خاطرات خوبی برای خود ساختید، سری به رستوران دوست‌داشتنی مزه بای لمون تری بزنید و عصاره و طعم جدیدی به خاطرات سفر خود اضافه کنید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است