search
menu

دونر فروشی مشهور حاجی عثمان استانبول

$
دونر فروشی مشهور حاجی عثمان استانبول با سابقه 50 ساله خود به راستی که در کل استانبول شهرتی برای خود دست و پا کرده و از طریق گردشگران این نام و آوازه را از مرزهای کشورش فراتر برده است. حوالی ظهر و عصر که از خیابان فواد پاشای منطقه فاتح بگذرید صفی طولانی را در نبش خیابان مرجان واقع در میدان بایزید می‌بینید که جلوی مغازه کوچکی به انتظار سفارششان ایستاده‌اند. از قدیم‌الایام دانش‌آموزان، مغازه‌داران اطراف و دانشجوهای دانشگاه استانبول برای میل دونرهای خوشمزه این مکان آن‌جا را شلوغ کرده بودند و امروزه گردشگران هم به جمع آن‌ها اضافه شده‌اند.

وقتی روزتان را با بازدید از بناهای مختلف شروع کرده باشید، طوری برنامه‌تان را بچینید که بعد از بازدید از برج بایزید دلی از عزا دربیاورید و مهمان دونر فروشی مشهور حاجی عثمان استانبول شوید. سر زدن به این دونرفروشی یعنی صرف ارزان‌ترین وعده غذایی در استانبول البته ارزان‌ترین و بهترین وعده. با توجه به اشتهایی که دارید می‌توانید دونر را به صورت پرسی، یک نان کامل، نصف نان یا حتی نصف نصف نان سفارش دهید که در منوی دونر فروشی مشهور حاجی عثمان استانبول قیمت هر کدام را جداگانه آورده‌اند، حتی میزان پر کردن دونر را هم می‌توانید خودتان انتخاب کنید. تیم 5 نفره دونرفروشی مشهور حاجی عثمان با خوش‌برخوردی و اخلاق حرفه‌ایشان در مشتری‌مداری حرف ندارند و با سرعت هر چه تمام‌تر برای آماده کردن سفارشتان سعی می‌کنند. 2 نفر برای پخت و آماده‌سازی دونر، یک نفر برای گرفتن سفارش‌ها، یک نفر مسئول ارائه نوشیدنی‌های مختلف اعم از نوشابه، آب، دوغ یا آیران و آب‌ میوه و نفر پنجم مسئول پیچیدن سفارش‌ها است.

به توصیه گردشگران و محلی‌های شهر دست کم باید یک بار دونرهای دونر فروشی مشهور حاجی عثمان استانبول را امتحان کنید، مزه تازه نان، گوشت پر ادویه ، گوجه و خیارشور به قدری دل‌چسب است که با یک بار امتحان، مشتری دائم این دونرفروشی می‌شوید. آماده شدن سفارش نهایتا 10 دقیقه طول می‌کشد ولی ارزشش را دارد، بعد از میل دونر می‌توانید به سمت بازار ادویه راه بیافتید و گشت‌وگذارتان را کامل کنید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است