search
menu

رستوران ملو استانبول

$$
رستوران ملو استانبول نامی است که کاملا مطابق با فضای رستوران برای این مکان در نظر گرفته شده است. رستوران ملو استانبول گرچه رستوران نسبتا کوچکی است اما فضای بسیار دلنشین و دوستانه‌ای دارد. اگر به این فضای دلچسب کمی چاشنی غذای خوشمزه و برخورد خوب کارکنان را اضافه کنیم رستوران محبوب رستوران‌گردها و کافه‌گردها را خواهیم داشت.

ملو تجربه کاملا متفاوتی از انواع خوراک را ارائه می‌هد. طعم غذاهای ملو طعمی جدید است که نه تنها مشابه‌اش را نخواهید یافت بلکه شیفته این طعم جدید خواهید شد. رستوران ملو استانبول istanbul mellow restaurant با ابتکاری که در ترکیب طعم‌ها و چاشنی‌ها به خرج داده توانسته جایگاهی ویژه در دل رستوران‌گردهایی پیدا کند که به دنبال تنوع و طعمی تازه در غذاها هستند. این تنوع و ابتکار ملو رنگ و بوی مدیترانه‌ای به غذاهای این رستوران داده است. ابتکار ملو فقط به این غذاها ختم نشده و این رستوران با در نظر گرفتن بشقاب‌هایی کوچک به همراه نوشیدنی‌های گوارا این فرصت را به میهمانان خود داده تا اوقات فراغت خود را با خوراکی خوشمزه و نوشیدنی دلچسب بگذرانند. این بشقاب‌های کوچک بهانه‌ای برای جوانان شده تا با همسر و یا دوستان خود سری به ملو زده و چند ساعتی را به صحبت و میل کردن غذا و نوشیدنی خوشمزه سپری کنند.

رستوران ملو استانبول در کنار فضای رستوران خود، بار چشم نوازی را نیز در نظر گرفته که فضایی هماهنگ با رستوران دارد و به لحاظ منو بسیار غنی و متنوع است. ملو موقعیت خوبی نیز دارد که باعث شده رستوران سهم زیادی از نور خورشید را به خود اختصاص دهد. جالب است بدانید همین نور کافی انرژی مثبتی را بر فضای رستوران برقرار کرده است. همین موقعیت خوب و البته پنجره‌های بسیار بزرگ، امتیاز ویژه‌ای را به ملو و میهمانانش داده و میهمانان این رستوران می‌توانند در حین میل کردن غذا از منظره و فضای اطراف بیرون رستوران لذت ببرند.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
nature_people میز و صندلی در فضای باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است