search
menu

رستوران مطبح استانبول

$$$
رستوران مطبح استانبول جاییست که در آن هم از طعم شگفت‌انگیز غذاها حیرت‌‎زده خواهید شد و هم از فضای زیبا و چشم‌نواز داخلی آن لذت خواهید برد. اگر دوست دارید غذایتان را در فضای باز نوش جان کنید و هوای تازه را داخل ریه‌هایتان حس کنید، بهتر است بگوییم که میز و صندلی‌های بسیار زیبایی در فضای بیرون رستوران مطبح شهر استانبول جاییست که در آن هم از طعم شگفت‌انگیز غذاها حیرت‌‎زده خواهید شد و هم از فضای زیبا و چشم‌نواز داخلی آن لذت خواهید برد. چیده شده‌اند و شما می‌توانید هر جا که دوست داشتید را انتخاب کنید. از طرفی دیگر لذت غذا خوردن در فضای باز حسن دیگر که دارد این است که شما از چشم‌انداز شگفت‌انگیز اطراف آنجا نیز لذت خواهید برد.

هرچه که در مورد غذاهای رستوران مطبح استانبول istanbul matbah restaurant به شما بگوییم باز هم کم گفته‌ایم. این رستوران غذاهای ترکیه‌ای، مدیترانه‌ای، گیاهی، وگان و حلال را به مشتریانش ارائه می‌دهد. طعم غذاهای آن تکرار نشدنی است. یعنی محال است بتوانید جای دیگری مزه بی‌نظیر خوراک ماهیچه و یا دلمه‌های رستوران مطبح را بار دیگر تجربه کنید. اگر فقط به دنبال حس کردن مزه غذا هستید و با پرخوری میانه‌ای ندارید، وعده‌های کم‌حجم با طراحی بسیار زیبا و طعمی دل‌نشین شما را غافلگیر خواهد کرد. بعد از غذاهای اصلی نوبت دسرهای خوشمزه آن می‌رسد. دسرهای رستوران مطبح به‌قدری متنوع و خوشمزه هستند که حتم داریم در انتخاب یکی از آن‌ها به مشکل بر خواهید خورد و بدون شک بعد از امتحان کرد یکی از دسرها، گزینه دیگر را نیز انتخاب و نوش جان خواهید کرد.

فضای رستوران مطبح استانبول بسیار گرم و صمیمی است و کارکنان آن نیز مهربان، صبور، مودب و باحوصله هستند و آماده خدمت‌رسانی به مشتریان بوده و از کمک کردن به آن‌ها دریغ نمی‌کنند. اگر در انتخاب غذا و یا دسر دودل بودید و یا هر سوالی که داشتید می‌توانید آن را با هرکدام از خدمه رستوارن که خواستید در میان بگذارید.

فضای داخلی رستوران مطبح استانبول نیز دست‌کمی از فضای بیرون آن ندارد و طراحی بسیار زیبا و جوی گرم و صمیمی دارد. خوراک گوشت این رستوران شبیه به آبگوشت خودمان است اما به سبکی متفاوت‌تر میل می‌شود. این خوراک لذیذ شامل، سیب‌زمینی، گوشت تازه، بادمجان، گوجه‌فرنگی و ... است و به‌صورت آب‌پز طبخ می‌شود.

بعد از شام دل‌چسب و لذیذ نوشیدن یک فنجان چای بسیار می‌چسبد. خوشبختانه این رستوران چای‌های بسیار خوش‌طعم و عطر را در استکان‌های کمر باریک به همراه باقلواهای خوشمزه و شیرینی‌های لذیذ ترکیه‌ای به مشتریانش می‌دهد که لذت حضورتان در رستوران مطبح استانبول را کامل می‌کند.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است