search
menu

رستوران لوتیز لانژ استانبول

$$$
رستوران لوتیز لانژ استانبول یکی از بهترین رستوران‌های منطقه فاتح شهر استانبول است که در کنار دریای مرمره و با چشم‌اندازی استثنائی از آن قرار گرفته است. رستوران لوتیز برای استفاده بهتر از این چشم‌انداز، در فضای باز روی سقف خود نیز مکانی برای سرو غذا فراهم کرده است.

شما در رستوران لوتیز لانژ استانبول lotiz lounge & hookah restaurant می‌توانید در آسایش و آرامش در حالی از این چشم‌انداز چشمگیر لذت ببرید، از خوراکتان که از بهترین مواد اولیه تهیه شده است لذت ببرید. این چشم‌انداز چه در روز و چه در شب، مسحورکننده و جذاب است.

رستوران لوتیز لانژ استانبول مجموعه‌ای از بهترین غذاهای ترکیه‌ای و بین‌المللی را به بهترین شکل ممکن طبخ و سرو می‌کند. علاوه بر خوراک‌های فوق‌العاده، انواع نوشیدنی‌ها را هم می‌توانید در رستوران لوتیز میل کنید.

شما در رستوران لوتیز می‌توانید از ناهار تا نیمه‌شب، وعده‌های غذایی را میل کنید. اما صبحانه در این رستوران سرو نمی‌شود.
رستوران لوتیز همچنین خدمات و امکانات دیگری را نیز به مهمانش عرضه می‌کند. امکان رزرو میز در این رستوران وجود دارد. می‌توانید خودروتان را در خیابان پارک کنید یا پیشخدمت مسئول این کار، کار پارک کردن خودروی شما را انجام دهد. در رستوران لوتیز اینترنت بی سیم رایگان در دسترس شماست.

موقعیت مکانی رستوران لوتیز لانژ استانبول از دیگر ویژگی‌ها و برتری‌های آن است. برای نمونه از نزدیک‌ترین جاهای دیدنی استانبول به رستوران لوتیز می‌توان به مجموعه تاریخی سلطان همت اشاره کرد.
رستوران لوتیز کارکنانی خوش‌برخورد دارند که به تنهایی از نقاط قوت رستوران به شمار می‌روند. به عنوان یک رستوران در گروه قیمتی بالا، با توجه به کیفیت خدمات، می‌توان قیمت‌هایش را به صرفه دانست.

به عنوان یک خدمت جانبی، قلیان سنتی ترکیه‌ای هم در رستوران لوتیز لانژ استانبول سرو می‌شود. گاهی مسابقات ورزشی به صورت زنده از تلویزیون رستوران لوتیز پخش می‌شود. موسیقی انتخابی برای پخش در رستوران و جو حاکم بر آن از دیگر نکاتی است که نظرات گردشگران را به این رستوران جلب می‌کند.
امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است