search
menu

رستوران کومور استانبول

$$
رستوران کومور استانبول در منطقه فاتح شهر استانبول مانند مقصدی است که تمامی راه‌ها به آن ختم می‌شود. موقعیت رستوران آشپزخانه ترکیه‌ای کومور موقعیتی ایده‌آل است. در اطراف رستوران می‌توان مغازه لباس عروس فروشی، مسجد فاتح و دیگر مغازه‌ها و شرکت‌ها را دید. همین موقعیت عالی وعده‌های غذایی رستوران آشپزخانه ترکیه‌ای کومور را به صحنه‌ای جذاب و دیدنی تبدیل می‌کند زیرا می‌توان عروس‌های آینده، تجار و صاحبان کسب و کار را یک‌جا در این رستوران دید.

رستوران کومور استانبول در سال 1989 توسط رمزی کومور، ماهی‌گیر و سبزی فروش، تاسیس شد. رمزی از همان ابتدا به کیفیت غذاها و رضایت مشتری اهمیت می‌داد و امروزه نیز اصل اول رستوران آشپزخانه ترکیه‌ای کومور بر رضایت مشتری و کیفیت بالای غذا است. این اصل باعث شده تا کومور در انتخاب کارکنانش نیز وسواس به خرج داده وحرفه‌ای‌ترین و خوش برخوردترین افراد را استخدام کند. کومور دو شعبه دارد که یکی در منطقه فاتح و دیگری در منطقه باشکاشهیر است. تخصص رستوران آشپزخانه ترکیه‌ای کومور در پخت غذاهای ترکیه‌ای است اما سوپ‌های آن نیز بسیار خوشمزه و طعم کباب‌هایش به یاد ماندنی است.

قیمت غذاهای رستوران کومور استانبول با توجه به کیفیت غذاها بسایر مناسب است. البته باید این نکته را گفت که پیدا کردن این رستوران برای گردشگران و افرادی که اولین حضورشان در فاتح است، کمی دشوار خواهد بود اما با پیدا کردن رستوران و چشیدن طعم غذاهایش به مشتری همیشگی آن تبدیل خواهید شد. بد نیست بدانید که رستوران آشپزخانه ترکیه‌ای کومور گیاه‌خواران را با آغوشی باز پذیرا است و در صورت درخواست این افراد، غذا مطابق میل و ذائقه آنان سرو خواهد شد. جالب است بدانید هنگامی که منتظر سفارش خود هستید می‌توانید بخش آشپزخانه رستوران کومور استانبول را نیز تماشا کنید. رستوران آشپزخانه ترکیه‌ای کومور از ساعت 5 صبح فعالیت خود را آغاز کرده و از صبح اول وقت تا ساعت 11 شب در خدمت میهمانان است.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است