search
menu

رستوران خراسانی استانبول

$$
رستوران خراسانی استانبول رستورانی محبوب و پرطرفدار در خیابان تجارتخانه استانبول است. از سال 1983 صاحبان رستوران خراسانی علاقه خود به فعالیت در زمینه توریسم و گردشگری را با تاسیس و مدیریت هتل و رستوران در منطقه سلطان احمد نشان دادند. امروزه رستوران خراسانی به تهیه و سرو غذاهایی می‌پردازد که هویت ترکیه و رنگ و بوی تاریخی در منطقه گازیان تپه را دارند. هدف رستوران خراسانی ارائه طعمی متفاوت و جدید از غذاهایی مانند کباب در استانبول با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی مناسب است.

پیشرفت و موفقیت شرکای هتل خراسانی به اندازه‌ای بوده که روزنامه نیویورک تایمز آن را جزو 4 هتل برتر استانبول نامیده است. گرچه هتل خراسانی موفقیت فراوانی کسب کرده اما رستوران خراسانی نیز پیشرفتی چشم گیر داشته است. این رستوران در 3 طبقه طراحی شده و هر طبقه از آن طراحی و دکوراسیون مختص خود را دارد. اولین طبقه که به نوعی ورودی رستوران به شمار می‌رود ظرفیت پذیرش 50 میهمانان را دارد. طبقه دوم رستوران ظرفیت پذیرش 60 نفر و طبقه سوم و آخر آن ظرفیت پذیرش 150 نفر و بیشتر از آن را دارد. این سالن به نوعی برای برگزاری مراسمات مختلفی مانند تولد و یا شام‌های خصوصی در نظر گرفته شده است. منوی رستوران خراسانی منوی متنوعی است و شامل انواع غذاهای مدیترانه‌ای، کبابی، اروپایی، ترکیه‌ای، و خاورمیانه‌ای است.

گیاه‌خواران و طرفداران غذاهای وگان که شاید یافتن رستورانی مناسب برای‌شان دشوار است، می‌توانند با خیالی آسوده در رستوران خراسانی استانبول غذای مورد نظر خود را سفارش دهند. افرادی که به دنبال رستورانی با کیفیت با غذای حلال هستند نیز بد نیست سری به رستوران خراسانی بزنند و از غذاهای حلال آن میل کنند. از غذاهای خوشمزه رستوران خراسانی که بگذریم کارکنان خراسانی نیز کارکنان بسیار حرفه‌ای هستند که ارزش معرفی را دارند. این کارکنان خوش برخورد بوده و آماده ارائه هرگونه توضیحی در مورد غذا خواهند بود.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است