search
menu

کافه رستوران کاراکوی لوکانتاسی استانبول

$$
کافه رستوران کاراکوی لوکانتاسی یکی از معروفترین رستوران‌ها در منطقه کاراکوی شهر استانبول است. اگر شما از جمله کسانی هستید که هنگام مسافرت به بازدید از محله‌های قدیمی علاقه دارید یک پیشنهاد وسوسه انگیز برای شما داریم. محله کاراکوی استانبول یکی از قدیمی‌ترین مناطق این شهر که در بخش اروپایی واقع شده است. کلمه‌ی “کارا” در زبان ترکی به معنای سیاه می‌باشد ولی بر طبق متون تاریخی، محله کاراکوی استانبول، محل زندگی کاراییان، دسته‌ای از یهودیان ترک، بوده است. در زمان بیزانس، کاراکوی مرز جدا کننده‌ سرزمین‌های شاخ طلایی از قسطنطنیه بوده است. بعد از تسخیر دوباره‌ی محله کاراکوی استانبول توسط امپراتوری لاتین در سال ۱۲۶۱، امپراتور بیزانس به مردمان “ژنووا” اجازه داد تا در این محل زندگی کرده و به کسب و کار بپردازند.

افراد ژنووا در این منطقه برای محافظت از خود و انبارهایشان دژها و دیوارهای محکمی ساختند که “برج گالاتا” در بالاترین و قوی‌ترین نقطه‌ی این دیوارها قابل مشاهده است. با افزایش فعالیت‌های تجاری در اوایل قرن ۲۰، محله کاراکوی استانبول و بندر با ساخته شدن ساختمان‌های گمرکی، پایانه‌های مسافرتی و انبارهای دریایی گسترش یافت. این روزها از لابه‌لای کلیساها و مغازه‌های قدیمی کاراکوی، کافه‌ و رستوران‌های جدید و مدرن و رستوران‌ها درجه یک سر در آورده‌اند که به این منطقه نفسی تازه داده‌اند‌ کافه‌/رستوران‌ها که آخر هفته‌ها به پاتوق‌هایی محبوب برای همه تبدیل می‌شوند.

کافه رستوران کاراکوی لوکانتاسی امکاناتی از قبیل وای فای رایگان برای استفاده راحت از اینترنت، صندلی چرخدار برای عزیان معلول و افراد کهنسال، میزو صندلی جهت نشستن و استراحت ، گارسن و امکان رزرو از قبل را ارائه می‌دهد. کافه رستوران کاراکوی لوکانتاسی تنوع زیادی در منوی خود دارد و انواع غذاها با سبک مدیترانه‌ای و ترکی برای همه افراد با ر‌ژیم غذایی خاص مانند: گیاهی برای گیاه‌خواران، وگان و بدون گلوتن تهیه و طبخ می‌نماید. پیشنهاد می‌کنیم که شما هم در سفر به استانبول ترکیه حتماً به اینجا سری بزنید.



امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
1
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
Solmaz Taran
۲۹ آذر ۱۳۹۸ | ۲۰:۵۷‌

خوب بود ولی عالی نبود شایدم توقع من زیاد بود چون غذا ها گرون بود ولی برخورد کارکنان خیلی خوب بود
people_outlineزوج
todayمرداد