search
menu

رستوران کاراکوی گومروک استانبول

$$
رستوران کاراکوی گومروک استانبول با هارمونی رنگینی که در دکوراسیون داخلی‌اش به کار برده از زیبایی و دلنشینی چیزی کم ندارد و می‌توانید ساعتی به دور از شلوغی را در گوشه دنجی از آن سپری کنید. البته تماشای جزئیات ظریف فضای کاراکوی گومروک istanbul karakoy gumruk restaurant آن هم در طول ساعت‌های متوالی سیرتان نمی‌کند، لوازم دکوری، اشیای برنجی و رنگ‌های خاکستری و زیتونی روی دیوارها، فضایی صمیمی را به وجود آورده‌اند که با چشیدن طعم دل‌پذیر غذاهایش به تجربه لذت‌بخشی در استانبول تبدیل می‌شود. منوی رستوران کاراکوی گومروک شهر استانبول که آشپزی آن را خانمی یونانی به عهده دارد، هر روز تغییر می‌کند و طبق سلیقه این کدبانو ترتیب داده می‌شود.

رستوران کاراکوی گومروک در عین حال که به منطقه پرانرژی کارکوی نزدیک است ولی به اندازه کافی از همهمه‌های خیابان‌ها دور است و به راحتی می‌توانید با شلوغی جمعیت برخورد نکنید. با اینکه سال‌های کمی است که این رستوران در منطقه کاراکوی به میزبانی از گردشگران و محلی‌ها مشغول شده ولی دست‌های توانای خانم استاوریانی زرواکاکو، بانوی جوانِ اهل یونان که سرآشپز این رستوران است، نام و آوازه‌ای برای رستوران کاراکوی گومروک دست و پا کرده است. این خانم کار خود را با عشق و علاقه پیش می‌برد و برای طبخ غذاهای خود به دنبال تازه‌ترین و بهترین مواد غذایی است. به عبارتی با توجه به بهترین و به روزترین مواد غذایی بازار، منوی خود را تغییر می‌دهد.

رستوران کاراکوی گومروک استانبول که آشپزی آن را خانمی یونانی به عهده دارد، هر روز تغییر می‌کند و طبق سلیقه این کدبانو ترتیب داده می‌شود. به بهترین شکل ممکن پاسخگوی ذائقه‌های متفاوت مشتریانش است، غذاهای دریایی، ترکی و گیاهی در منوی این رستوران پیدا می‌شوند، البته سرآشپز غذاهای ترکی را به سبک مدرنی طبخ می‌کند که ظاهر و طعم غافلگیرکننده‌شان بسیار لذیذ هستند و شما را از این امتحان پشیمان نمی‌کنند. سوپ ماهی، ساندویچ ماهی، سالاد بولگار و انواع غذاهای دریایی رستوران کارکوی گومروک بسیار پرطرفدار هستند. البته هر روزی به رستوران بروید در منوی آن ساتلاچ، پنیر بز و تارت عسل را به عنوان دسر خواهید دید که می‌توانید همراه با گوش‌نوازی موسیقی جاز میل کنید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است