search
menu

رستوران کارادنیز عایله استانبول

$
رستوران کارادنیز عایله استانبول از سال 1985 در شهر استانبول و منطقه سلطان احمد به میزبانی از محلی‌ها و گردشگران مشغول شده است. عاشقان پیده و کباب از کیفیت خدمات این رستوران کوچک و قدیمی راضی هستند، بلاخره جای شکی ندارد که حاصل بیش از 30 سال تجربه با چنین محبوبیتی روبرو شود. اگر گذرتان به این منطقه افتاد در فضای صمیمی و دل‌باز رستوران کارادنیز عایله استانبول خستگی را از تنتان بیرون برانید و با تجدید انرژی به ادامه گشت‌وگذارتان برسید.

دسترسی به این منطقه چندان سخت نیست، حتی ساعات شلوغی شهر هم می‌توان از طریق تراموا خود را به رستوران کارادنیز عایله استانبول رساند و از آنجایی که این بنا در خیابان اصلی قرار نگرفته از هیاهوی خیابان در امان خواهید بود. رستوران کارادنیز عایله پیده و کباب در عین حال که دکوراسیون ساده‌ و منوی جمع و جوری دارد و خبری از تنوع‌ها‌ی آن‌چنانی در آن نیست اما با سرو بهترین غذاها هر کسی را به مشتری دائمی‌اش تبدیل می‌کند. البته کادر مجرب رستوران در میزبانی و خوش‌برخوردی چیزی کم نمی‌گذارند. اینجا باید طعم پیده‌های خوشمزه و پیتزاهای قایقی و محلی را چشید و مهمان یک لیوان دوغ محلی شد. پیتزاهای این رستوران چیزی بین پیتزا و لاهماجون‌های معروف شهر هستند اما در هر حال ترکیب خوشمزه‌ای به وجود آورده‌اند. پیده‌خورها رستوران کارادنیز عایله پیده و کباب را از هر رستوران دیگری سرتر می‌دانند و این به خاطر اهمیتی است که صاحبان رستوران در طی این چند دهه به مشتری‌ها قائل بوده‌اند. البته نمی‌توان قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن غذاها را نادیده گرفت، فراموش نکنید که باید با شکم خالی به رستوران کارادنیز عایله استانبول سر بزنید چون وسوسه می‌شوید تا دست کم 3-4 غذای متفاوت را بچشید.

به گفته گردشگران، کارکنان رستوران کارادنیز عایله استانبول در مهمان‌نوازی و برخورد گرمشان تعادل را حفظ می‌کنند، در عین حال که کاملا خوش‌برخورد هستند، آویزان کسی نمی‌شوند و فضای کافی را برای راحتی شما فراهم می‌کنند. ضمنا با توجه به هوای بیرون می‌توانید داخل رستوران را برای میل غذایتان انتخاب کنید یا اگر تمایل دارید در یکی از میزهای بیرون، منتظر سفارش‌هایتان باشید. در نهایت، بعد از میل غذای محبوبتان در رستوران کارادنیز عایله استانبول می‌توانید به سمت مسجد کبود و ایا صوفیه راه بیافتید تا تاریخ کشور را زیر و رو کنید.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است