search
menu

رستوران هونکار استانبول

$$
رستوران هونکار استانبول بهترین رستورانی است که در شلوغی نشان تاشی شهر استانبول می‌توان در آن خستگی در کرد. نشان تاشی منطقه‌ای مشهور و محبوب در ترکیه است که اگر بخواهید کل منطقه بگردید حتما خسته خواهید شد و نیاز به تجدید انرژی پیدا خواهید کرد. بهترین راه برای تجدید انرژی خوردن غذایی خوشمزه است رستوران هونکار istanbul hunkar restaurant بهترین گزینه انتخابی است که پس از گشت و گذار حسابی در نشان تاشی می‌توان رفت و غذایی خوشمزه میل کرد.

رستوران هونکار استانبول از سال 1950 به سرو انواع بشقاب‌های مزه و گوشت کبابی می‌پردازد. این رستوران در وعده‌های غذایی نهار و شام به سرو غذاهای خوشمزه می‌پردازد. اگر به وعده غذایی شام رستوران نرسیدید نگرانی به دل راه ندهید زیرا رستوران هونکار با شام دیروقت نیز در خدمت میهمانان خود است.

جالب است بدانید رستوران هونکار استانبول علاوه بر غذاهای ترکیه‌ای، گوشت‌های کبابی و نوشیدنی‌های گوارا، غذاهای مختص گیاه‌خواران را سرو نیز سرو می‌کند. هونکار رستوران نسبتا بزرگی است و در تزیین آن از طرح‌های سنتی استفاده شده است. در چیدمان میز و صندلی‌های رستوران هونکار از رنگ‌های ساده و وسیله‌های چوبی استفاده شده و زیبایی و سادگی را یکجا دارد. دکوراسیون چوبی رستوران فضایی دوستانه ایجاد کرده و غذا خوردن را لذت بخش‌تر می‌کند. رستوران هونکار دارای دو فضای داخلی و بیرونی است و میهمانان می‌توانند در روزها آفتابی دلپذیر، در فاضی بیرونی رستوران به میل کردن غذای lورد علاقه خود مشغول شوند.

رستوران هونکار استانبول در ارائه خدمات نیز موفق بوده و علاوه بر ارائه سرویس مناسب، امکان رزرو را نیز برای میهمانان خود ایجاد کرده است. هونکار برای آسایش و رفاه میهمانان دارای کودک خود، صندلی مخصوص کودک در نظر گرفته است. دسترسی به اینترنت امروزه از واجبات زندگی روزمره است و رستوران هونکار شهر استانبول با آگاهی از این موضوع، خدمات وای فای به میهمانان خود ارائه می‌دهد و بهترین بخش این ماجرا رایگان بودن این وای فای است.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است