search
menu

رستوران هاوس کافه استانبول

$$
رستوران هاوس کافه استانبول یکی از شعب این برند زنجیره‌ای در شهر زیبای استانبول است. این رستوران در سال 2002 و در ساختمان دهه شصتی در منطقه تشویقیه نشان تاشی تاسیس شد. پس از گذشت حدود 2 سال، رستوران هاوس کافه تاسیس شعبه‌های خود در مناطق مختلف ترکیه را آغاز کرد و امروزه دارای 14 شعبه است که 9 تای آن در استانبول و 3 تای آن بیرون از استانبول و 2 تای آن در خارج از کشور هستند.

رستوران هاوس کافه استانبول istanbul house cafe در دکوراسیون داخلی خود از اسباب و وسایل چوبی استفاده کرده که حال و هوای گذشته را در فضای رستوران برقرار کرده است. طرز چیدمان میز و صندلی رستوران و سبک دکوراسیون آن فضای دوستانه و راحتی را در رستوران ایجاد کرده و به همین دلیل هم هاوس کافه به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های استانبول تبدیل شده است. به ویژه آخر هفته‌ها که مردم وقت آزاد بیشتری دارند، با دوستان خود در هاوس کافه ملاقات کرده و با نوشیدن فنجانی قهوه آخر هفته خود را سپری می‌کنند. گذشته از قهوه‌های این رستوران که زبانزد مردم منطقه است، صبحانه‌ها و برانچ‌های هاوس کافه نیز طرفداران بسیاری دارد. به ویژه آخر هفته‌ها که فرصت مناسبی برای باهم بودن است.

رستوران هاوس کافه رستوران محبوبی است پس انتظار کمی شلوغی را داشته باشید. البته به یاد داشته باشید که برخی اوقات حجم میهمانان رستوان زیاد است و سرعت خدمات رسانی پایین، در نتیجه ممکن است مجبور شوید مدتی را برای دریافت سفارش خود منتظر باشید تا حدی که شاید به فکر رفتن به کافه دیگری بیافتید. رستوران هاوس کافه استانبول علاوه بر غذاهای محبوب بین المللی، غذاهای محلی ترکیه‌ای را نیز سرو می‌کند. مواداولیه این رستوران از محصولات باکیفیت و تازه محلی تهیه می‌شود. جالب است بدانید منوی رستوران هاوس کافه دوبار در سال تغییر کرده و غذاها و نوشیدنی‌های مطرح دنیا در این منو قرار می‌گیرند.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است