search
menu

رستوران هوجا پاشا استانبول

$
رستوران هوجا پاشا استانبول از سال 1964 پیده‌های خوش رنگ و لعابش را مستقیما از اجاق بیرون آورده و سرو می‌کند. این پیده‌ها در نان‌های قایقی شکل به مدت 4 دقیقه در دمای بالای اجاق طبخ می‌شوند و همراه با خیارشور و یا ترشی فلفل سرو می‌شوند. رستوران هوجا پاشا استانبول به همت همین تجربه 55 ساله‌اش نام و نشانی برای خود دست و پا کرده تا جایی که مردم از هر سوی شهر به سمت این رستوران کوچک روانه می‌شوند تا دست‌پخت معرکه آشپز این پیده فروشی را نوش جان کنند.

در منطقه هوجا پاشا که کمی پایین‌تر از سلطان احمد واقع شده، کلی رستوران‌های معروف شهر را می‌بینید که کیفیت غذاهایشان زبان‌زد عام و خاص شده، یکی از آن‌ها رستوران هوجا پاشا است. محتویات پیده می‌تواند بسته به سلیقه شما متفاوت باشد ولی معمولا شامل پنیر پرچرب کاشار، سس سیر، گوشت ادویه‌ای و دوده شده، تخم‌مرغ، سبزیجات و ادویه‌های مختلف است که در اندازه‌های بزرگی طبخ می‌شوند و یکی از پیده‌ها می‌تواند به راحتی 2 نفر را سیر کند. بهتر است برای صرف این پیده‌ها میزهای فضای بیرون رستوران را انتخاب کنید چون فضای سنتی‌تر و باصفاتری دارد. از پیده‌های خوشمزه این مکان که بگذریم می‌توانیم با تکیه بر مزیت مقرون به صرفه بودن و معقولانه بودن قیمت‌هایش اینجا را به شما توصیه کنیم، جایی که با خوردن پیده و چای دل‌چسبش پول یک ساندویچ کوچک را پرداخت می‌کنید.

اینکه به دنبال پاتوق محلی‌های شهر استانبول بگردید شما را با مکان‌های ایده‌آلی مواجه می‌کند، جایی که هم به اصطلاح پیاده نمی‌شوید و هم از غذای خوشمزه‌شان لذت می‌برید و در نهایت دانسته‌های شما از فرهنگ شهر بیش‌تر می‌شود. رستوران هوجا پاشا استانبول به کسانی که عجله دارند و نمی‌توانند بیش‌تر از نیم ساعت را صرف سفارش و میل غذای مورد علاقه‌شان کنند، این امکان را می‌دهد که در کم‌ترین زمان وعده غذایی خوشمزه‌ای میل کنند تا به بقیه برنامه‌های خود برسند. اینجا همه چیز عالی است از برخورد کارکنان گرفته تا فضای دل‌باز بیرون، طعم غذاها، موقعیت مکانی رستوران و در نهایت قیمت‌های آن که تجربه خوبی را برایتان رقم می‌زنند.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است