search
menu

کافه رستوران هلوتیا استانبول

$
کافه رستوران هلوتیا استانبول که در واقع یک رستوران خانگی کوچکی است در یکی از بهترین خیابان‌های شهر استانبول واقع شده و وقتی برنده جایزه بهترین غذای خانگی شهر شد با محبوبیت روزافزونش روبرو گشت. پیدا کردن هلوتیا برای کسانی که تنها اسم و آدرسش را شنیده‌اند، کار چندان راحتی نیست ولی با داشتن این پیش زمینه که هیچ تابلویی روی این رستوران خانگی زده نشده و تنها اسم آن روی دیوار نوشته شده و درست در نبش خیابان قرار دارد، شاید بتوان با کمی پرس‌وجو و پیاده‌روی پیدایش کرد. البته اغلب در ماه‌های گرم تابستان تعدادی میز و صندلی هم در بیرون از کافه رستوران هلوتیا می‌چینند که در آن مواقع می‌توان رستوران را راحت‌تر پیدا کرد. با دیدن نمای بیرونی رستوران از حضور در آن‌جا منصرف نشوید، داخل کافه رستوران هلوتیا استانبول istanbul helvetia lokanta restaurant فضای باصفا و صمیمی دارد ولی امتیازی که این رستوران خانگی از آن برخوردار است کیفیت غذاهای سرو شده‌اش می‌باشد. هم‌چنان که از منوی جمع‌وجور هلوتیا چیزی سفارش می‌دهید می‌توانید نظاره‌گر آشپز و کارکنان در آشپزخانه باشید.

بیش‌تر گردشگران در طول سفرشان به دنبال جایی هستند که هم غذای سالم و خوشمزه‌ای میل کنند و هم هزینه کمی پرداخت کنند. مقرون به صرفه بودن قیمت غذاهای کافه رستوران هلوتیا استانبول این فرصت را فراهم کرده تا دغدغه هزینه مازاد سفر را نداشته باشید و بهترین غذاهای ترکی را نوش جان کنید. به طبع محیط کوچک این رستوران خانگی به قدر کافی فضایی برای خلوتتان مهیا نمی‌کند بلکه ممکن است میزتان را با مشتری‌های دیگر سهیم شوید و ساعتی را دور هم بگذرانید. اینجا هم پاتوق محلی‌های استانبول است و هم گردشگران به اعتبار آوازه‌اش به آن‌جا سر می‌زنند، به خصوص کسانی که به دیدن موزه دیوان ادبیات استانبول رفته باشند به دنبال مکان ایده‌آلی برای صرف یک وعده بی‌نظیر پا به کافه رستوران هلوتیا استانبول می‌گذارند. منوی کافه رستوران هلوتیا استانبول 5 نوع غذای خانگی اعم از کباب، جوجه، سوپ و پلو را در خود جای داده و حتی برای گیاه‌خواران هم غذاهای متنوعی تدارک دیده شده است.

می‌توانید سوپ خوشمزه و مخصوص کافه رستوران هلوتیا استانبول را که اکثر مشتریانش توصیه کرده‌اند به عنوان پیش‌غذا میل کنید و یک پرس از غذاهای مختلف را سفارش دهید. اینجا بهشت کوچکی برای گیاه‌خواران است چون دست کم بیش‌تر از بقیه مشتری‌ها گزینه‌های انتخابی خواهند داشت. در پایان می‌توانید خود را مهمان قهوه‌های دل‌چسب این رستوران خانگی کنید تا بار دیگر با تجدید انرژی به گشت‌وگذارتان ادامه دهید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است