search
menu

رستوران هایووره استانبول

$$
رستوران هایووره استانبول جزو یکی از رستوران‌های خوبی است که در منطقه بی‌اوغلو شهر استانبول قرار دارد. Hayvore در زبان لاز دریای سیاه، به معنای «من اینجا هستم» است. جالب است بدانید که رستوران هایووره istanbul hayvore restaurant در حقیقت یک لوکانتا است؛ لوکانتا به رستوران‌هایی اطلاق می‌شود که فضای گرمی دارند و غذاهای خانگی و آماده سرو می‌کنند. هایووره از معدود لوکانتاهای جذاب منطقه بی‌اوغلو است و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. این رستوران هر روزه از ساعت 8 صبح تا 11 شب آماده پذیرایی از مشتریان است. به محض وارد شدن به این رستوران، مجذوب طراحی مدرن و دیوارهای سفید و براق که با عکس‌های دریای سیاه پوشیده‌شده، خواهید شد.

رستوران هایووره استانبول که به داشتن انواع غذاهای منطقه دریای سیاه شهرت یافته است، غذاهای بی‌نظیری برای مشتریان ارائه می‌کند. رستوران هایووره مکانی مناسب برای صرف ناهار، شام و نوشیدنی است و غذاهای رژیمی‌ای همچون گیاهی، وگان و بدون روغن گلوتن برای مشتریان فراهم شده است. لازم به ذکر است که در این رستوران، غذاهای حلال هم سرو می‌شود و لازم نیست از این بابت نگرانی داشته باشید. تمامی کارکنان رستوران هایووره رفتاری بسیار گرم و دوستانه دارند و از هیچ تلاشی برای فراهم کردن رفاه مشتریان دریغ نمی‌کنند.

از آنجایی که هزینه غذا یکی از ملاک‌های مهم برای انتخاب یک رستوران است، باید بگوییم که رستوران هایووره استانبول کاملا مقرون به صرفه است. مطمئن باشید از قیمت‌های ارزان این رستوران باوجود کیفیت فوق‌العاده غذاها متعجب خواهید شد. بی‌اوغلو منطقه معروفی در شهر استانبول است که به دلیل آثار تاریخی و معماری قدیمی جذابیت زیادی برای گردشگران دارد؛ و با رفتن به رستوران هایووره می‌توانید از این منطقه جذاب دیدن کنید. خیابان استقلال معروف‌ترین خیابان این منطقه است که بسیاری افراد آن را به خاطر وجود پیاده راه جذابش می‌شناسند. این خیابان پر است از کافه‌ها و رستوران‌های زیبا که مکان‌های ایده‌آلی برای قرار ملاقات و یا تماشای زیبایی‌‌های استانبول هستند. از دیگر جاذبه‌های این منطقه، میدان تقسیم است که به قلب استانبول معروف است، این منطقه با گالری‌ها و بوتیک‌های منحصربه‌فرد گردشگران را مجذوب خود می‌کند. رستوران‌ هایووره یکی از بهترین رستوران‌های این منطقه تاریخی است که به همراه دوستان خود می‌توانید غذای مورد علاقه‌ خود را در آن میل کنید. از امکانات دیگر رستوران هایووره استانبول می‌توان به اینترنت رایگان، سرو غذا ذر فضای باز و صندلی بچه اشاره کرد.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است