search
menu

رستوران حاتای آنتاکیا موتفاقی استانبول

$$
رستوران حاتای آنتاکیا موتفاقی استانبول را برای یکی از وعده‌های غذایی خود در سفر به شهر استانبول انتخاب کنید تا لذت سفر شما به این شهر زیبا و دوست‌داشتنی ده برابر شود. این رستوران پرطرفدار که کباب‌های تند و بسیار عجیبی برای مهمانان خود سرو می‌کند، چند وقتی است که یکی از خاص‌ترین رستوران‌های استانبول به شمار می‌رود. کافیست شما غذای خود را با سالسای فلفلی، سس انار، مربای گردو و دیگر ترکیبات خانگی منحصر به فرد رستوران istanbul hatay antakya mutfagi restaurant نوش جان کنید تا لذت طعم این ترکیبات و غذاهای رستوران، تمام تن و بدن شما را تحت تاثیر خود قرار دهد.

شما می‌توانید برای هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام مهمانان رستوران حاتای آنتاکیا موتفاقی استانبول شوید. جالب است بدانید که رستوران حاتای آنتاکیا موتفاقی دارای رژیم غذایی حلال بوده و از بابت رعایت اصول شرعی در پخت غذاها هم می‌توانید اطمینان داشته باشید. انواع کباب‌ها و سرخ‌کردنی‌ها و غذاهای مدیترانه‌ای، ترکیه‌ای و خاورمیانه‌ای گوش تا گوش منوی رستوران حاتای آنتاکیا موتفاقی را پر کرده‌اند و انتخاب یک مورد از بین گزینه‌های مختلف را بسیار دشوار ساخته‌اند.

از دیگر نکات جالب در مورد رستوران حاتای آنتاکیا موتفاقی می‌توان به امکان رزرو میز و صندلی در این رستوران اشاره کرد. ناگفته نماند که رستوران حاتای آنتاکیا موتفاقی فرصت نوش جان کردن غذا در میز و صندلی فضای روباز را هم در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. مطمئنا خودتان هم خوب می‌دانید که خوردن غذا در هوای آزاد بسیار لذت¬‌بخش تر از فضای سرپوشیده است. لازم به ذکر است که در رستوران حاتای آنتاکیا موتفاقی می‌توان از خدمات گارسون هم بهره‌مند شد و غذاها و نوشیدنی‌های مورد نیاز را به راحتی تهیه کرد. ناگفته نماند که همزمان با نوش جان کردن غذای خودتان در این رستوران شیک می‌توانید از سرویس اینترنت بی‌سیم آن هم استفاده کنید.

رستوران حاتای آنتاکیا موتفاقی شهر استانبول هیچ پارکینگی ندارد و بهتر است با پای پیاده و یا با وسایل حمل و نقل عمومی به سراغ این رستوران بروید. ضمنا، امکان دسترسی به صندلی چرخدار نیز در این رستوران برقرار نیست. اما جالب است بدانید که رستوران حاتای آنتاکیا موتفاقی می‌تواند غذای مد نظر شما را برایتان ارسال کند. همچنین لازم به ذکر است که برای پرداخت هزینه در این رستوران، امکان استفاده از کارت اعتباری برایتان وجود خواهد داشت.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است