search
menu

رستوران حمدی پرا استانبول

$$
رستوران حمدی پرا استانبول در طبقه آخر هتل معروف رادیسون بلو واقع شده که در منطقه جذاب و پرشور پرا قرار دارد و با طبخ و سرو بهترین غذاهای سنتی ترکی در محیطی که می‌توان ساعت‌ها نظاره‌گر چشم‌اندازهای شهر استانبول شد، به چنین محبوبیتی نائل شده است.

شخصی به نام حمدی آرپاچی در سال 1960 باروبندیلش را بست و ولایت خود را به مقصد استانبول ترک کرد. در آن زمان گوشه پارکینگ مسجد، پیشخوان کوچکی باز کرد و به مدت 7 سال مشغول فروش کباب‌های مخصوص و خوشمزه‌ای شد. وقتی کیفیت کباب‌هایش بر سر زبان‌ها افتاد، پیشخوان کوچکش پاسخگوی نیاز آن همه مشتری نبود، پس رستوران گوشت حمدی را بغل همان پارکینگ افتتاح کرد. به این ترتیب نهایتا با محبوبیت روزافزون و تجربه 60 ساله با 3 شعبه در سطح شهر میزبان گردشگران و محلی‌های استانبول شد که جدیدترین آن حمد رستوران پرای هتل 5 ستاره رادیسون بلو پرا است.

این‌جا یکی از شیک‌ترین رستوران‌های شهر است که علاوه بر غذاهای خوشمزه‌اش در نقطه‌ای از ساختمان جا گرفته که می‌توان هنگام غروب بستر دیدنی شاخ طلایی را تماشا کرد. به همین دلیل بهتر است وعده شام را برای رفتن به رستوران حمدی پرا استانبول در نظر بگیرید، فرقی نمی‌کند تراس رستوران را انتخاب کنید یا در فضای داخل ساختمان بنشینید، دور تا دور رستوران حمدی پرا استانبول از کف تا سقف با پنچره‌هایی پوشیده شده که واسطه بین زیبایی شهر و چشمان شما هستند.

منوی رستوران حمدی پرا استانبول انواع و اقسام کباب‌ها و غذاهای سنتی ترکیه، پیش غذاهای سرد و گرم را در خود جای داده ولی متاسفانه دست گیاه‌خواران را در انتخابشان باز نمی‌گذارد و گزینه‌های کمی برای آن‌ها تدارک دیده است. بعد از میل غذا می‌توانید دسرهایی مثل میوه، کیک و باقلوا سفارش دهید یا خود را مهمان یک نوشیدنی دل‌چسب در تراس رستوران بکنید تا تلفیق زیبای منظره شهر و شب از آرامش بی‌همتایش دریغتان نکند. به نظر می‌رسد همه گردشگران به اتفاق از کیفیت غذاهای این رستوران راضی بوده‌اند ولی به گفته آن‌ها کیفیت خدمات کارکنان رستوران هنوز جایی برای پیشرفت دارد.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است