search
menu

رستوران حمدی استانبول

$$
رستوران حمدی استانبول یکی از بهترین رستوران‌های شهر زیبای استانبول است که در منطقه امین اغلو واقع شده است و توانسته به واسطه نزدیکی به اغلب جاذبه های گردشگری این شهر مانند مسجد سلطان احمد و همچنین طبخ لذیذترین کباب‌ها و غذاهای گوشتی گردشگران و مهمان بسیار زیادی را بخود جلب کند.

جالب است بدانید که رستوران حمدی استانبول به دلیل برخورداری از منظره زیبا دریا به یکی از رستوران های معروف و محبوب در بین گردشگران و مردم محلی تبدیل شده است. در رستوران حمدی می توان از بهترین و باکیفیت‌ترین غذاهای گوشتی مانند کباب نهایت لذت را برد. فضای داخلی رستوران Hamdi و برخورداری از دکوراسیون چشم‌نواز و زیبا یکی دیگر از امکانات منحصر بفرد این رستوران محسوب می‌شود.

برخورد و رفتار کارکنان رستوران حمدی استانبول با مهمانان بسیار صمیمی و حرفه‌ای است. طعم بی‌نظیر غذاها از جمله مواردی هست که افراد می‌توانند در رستوران حمدی به بهترین وجه ممکن از آن بهره‌مند شوند.

رستوران حمدی استانبول در وعده‌های ناهار و شام تا دیروقت آماده ارائه خدمات به مشتریان است. از دیگر امکانات جالب این رستوران وای فای رایگان و صندلی چرخدار است. همچنین شما می‌توانید برای نشستن در فضای باز و لذت بردن از منظره و آب و هوای دریا میز خود را از قبل رزرو نمایید و با خیال راحت بعد از گردش و تفریح در رستوران حمدی استراحت کرده و غذا سرو کنید. غذاهای رستوران حمدی اکثرا حلال هستند و همچنین بد نیست بدانید که سبک‌های غذایی دیگری برای رژیم‌های خاص مانند گیاهخواران، وگان و بدون گلوتن از بهترین مواد اولیه تازه و طبیعی تهیه شده و غذاهای خوش طعم و لذیذ پخته می‌شود.

سرآشپزهای رستوران حمدی استانبول غذاهای کبابی و مدیترانه‌ای را به بهترین ظرز تهیه کرده و برای سرو شما عزیزان آماده می‌کنند. در رستوران حمدی امکان استفاده از کارت‌های اعتباری برای رفاه حال مشتریان فراهم است و شما می‌توانید وجه را با کارت براحتی پرداخت نمایید.



امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است