search
menu

رستوران گوونچ کونیالی استانبول

$$$
رستوران گوونچ کونیالی استانبول جذابیت‌های بسیار زیادی برای تک تک مهمانان خود دارد. این رستوران شیک و دوست‌داشتنی که جزو بهترین رستوران‌های شهر استانبول است، انواع غذاهای ترکیه‌ای را به بهترین شکل ممکن برای مهمانانش طبخ کرده و لحظات خاطره‌انگیزی برای آنها به ارمغان می‌آورد. نکته جالب درباره رستوران گوونچ کونیالی استانبول istanbul guvenc konyali restaurant سرو غذاهای حلال برای افرادی است که رژیم غذایی خاصی دارند. همچنین قیمت مناسب غذاهای این رستوران دیگر نکته مثبتی است که باید به آن اشاره شود.

شما می‌توانید در سفر خود به استانبول، وعده‌های ناهار و شام را مهمان رستوران گوونچ کونیالی باشید. البته فعالیت این رستوران حتی تا ساعاتی پس از نیمه شب هم ادامه داشته و تا دیروقت می‌توان مهمان آن شد. سرویس بیرون بر، میز صندلی در فضای سرپوشیده و روباز، دسترسی صندلی چرخدار، ارسال غذا به نقاط مختلف، امکان رزرو میز و استفاده از خدمات گارسون، سرویس‌ها و خدماتی هستند که با کیفیت بسیار خوب و ایده‌آلی در رستوران گوونچ کونیالی فراهم شده‌اند تا مهمانان این رستوران، از هر بابتی خیالشان آسوده باشد. اتفاقا جالب است بدانید که این رستوران شیک و همه‌پستد بیش از هر چیز دیگری به خاطر سرویس‌ها و خدمات منحصر به فرد و برخورد خوب کارکنانش شهرت یافته است.

اگر فرصت حضور در رستوران گوونچ کونیالی استانبول را در طول سفر به استانبول داشتید، حتما علاوه بر غذاهای خوشمزه این رستوران، چای و سایر نوشیدنی‌های آن را هم امتحان کنید تا از طعم لذیذ آنها شگفت‌زده شوید. لازم به ذکر است که همزمان با حضور در رستوران گوونچ کونیالی و نوش جان کردن خوراکی‌های و نوشیدنی‌های دلخواه خودتان، شما می‌توانید از سرویس اینترنت بی‌سیم این رستوران هم برای برقراری ارتباط با دنیای مجازی و انجام امور خود استفاده کنید. پس بی‌دلیل نیست که رستوران گوونچ کونیالی استانبول طرفداران بسیار زیادی داشته و یکی از اولین پیشنهادهای اهالی محل به گردشگران و مسافران شهر استانبول به شمار می‌رود.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است