search
menu

رستوران گلستان استانبول

$$
رستوران گلستان استانبول دقیقا همان جایی است که شما برای خوردن غذا در شهر استانبول به آن نیاز دارید. دلیلش هم بسیار ساده است. ما ایرانی‌ها عاشق غذاهای خودمان هستیم و وقتی در شهر غریبی مثل استانبول بتوانیم طعم دلچسب قرمه‌ سبزی، قیمه بادمجان، پلو مرغ و سایر غذاها را بچشیم، صد در صد حس فوق‌العاده‌ای به دست می‌آوریم. پس در سفر به استانبول، به سراغ رستوران گلستان istanbul gulistan restaurant بروید و طعم دلچسب غذاهای ایرانی را در گوشه‌ای از اروپا مزمزه کنید.

فعالیت رستوران گلستان استانبول به وعده‌های ناهار و شام محدود می‌شود و این رستوران فعلا هیچ برنامه‌‌ای برای سرو صبحانه ندارد. جالب است بدانید که غذاهایی مثل جوجه کباب، کوبیده، آش رشته و کباب بره با چنان طعم لذیذ و خوشمزه‌ای در رستوران گلستان استانبول آماده می‌شوند که نه فقط ایرانی‌ها بلکه عده زیادی از اهالی شهر استانبول و حتی گردشگرانی که از نقاط دیگری به این شهر سفر کرده‌اند، عاشق غذاهای رستوران گلستان می‌شوند. کافیست نظرات چند نفر از مهمانانی که پیش از این در این رستوران بوده‌اند را جویا شوید تا بفهمید که رستوران گلستان چه مکان جذابی است.

در کنار غذاهای خوشمزه ایرانی، حضور در رستوران گلستان استانبول مزیت دیگری هم دارد که آن نیز میل کردن نوشیدنی‌های لذیذی مثل دوغ ایرانی است. رستوران گلستان دارای میز و صندلی در فضای داخلی خود بوده و خدمات گارسون نیز در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. فضای این رستوران به گونه‌ای است که با حضور در آن، کاملا حس می‌کنید که وارد یکی از رستوران‌ها در داخل ایران شده‌اید و نه تنها هیچ حس غریبی نخواهید داشت، بلکه احتمالا خاطرات رستوران رفتنتان در ایران برایتان کاملا زنده شوند. در مجموع، اگر فکر می‌‌کنید که خوردن غذاهای ترکیه‌ای برایتان جذاب نیست یا اگر هیچ لذتی از میل کردن پیتزا، پیده و سایر غذاهای خارجی نمی‌برید، حتما در سفری که به استانبول خواهید داشت، سراغ رستوران گلستان را بگیرید و تجربه فوق‌العاده‌ خوبی برای خودتان رقم بزنید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است