search
menu

رستوران گازیانتپ بورچ استانبول

$
رستوران گازیانتپ بورچ استانبول در دل مرکز تاریخی و فرهنگی شهر استانبول واقع شده است. به نظر نمی‌رسد کسی بدون بازدید از بازار بزرگ استانبول یا همان بازار سرپوشیده‌اش، شهر را ترک کند، به خصوص اگر عاشق دنیای رنگین پارچه‌ها و سرامیک‌های ترکی باشید. بد نیست بدانید که روزانه صدها هزار گردشگر خارجی و داخلی و حتی محلی‌های استانبول از این در بازار وارد و از در دیگرش خارج می‌شوند. بدون شک نباید موقع رفت و آمد مکرر بین مغازه‌های این بازار و خرید سوغاتی‌های ترکی از شکم‌تان غافل شوید بلکه بهتر است خود را مهمان غذایی سالم و در عین حال بسیار لذید کنید. البته بوی کباب‌های خوشمزه رستوران گازیانتپ بورچ طوری در بازار می‌پیچد که هر کسی را برای امتحانشان وسوسه می‌کند. رستوران در کوچه بغلی بازار بزرگ استانبول واقع شده و جای کوچکی برای پذیرایی از مشتریانش دارد، به طوری که میزهای فضای بیرون istanbul gaziantep burc ocakbasi restaurant هیچ وقت خالی نیستند و احتمال اینکه داخل رستوران هم جایی برای نشستن پیدا نشود، کم نیست.

کار طبخ و سرو غذاهای رستوران گازیانتپ بورچ استانبول به عهده چند جنتلمن میانسال و مسن است که سن و سالشان تجربه چندین ساله آن‌ها را در امر میزبانی نشان می‌دهد. اکثر رستوران‌های کبابی آشفته به نظر می‌رسند ولی آن‌چه برای مشتری‌ها اهمیت دارد طعم تازه و لذت‌بخش کباب‌هایشان است. گفتنی است که قیمت غذاهای رستوران گازیانتپ بورچ استانبول بسیار ارزان است ولی کیفیت غذاهایشان حرف ندارد.

خوش‌خوراک‌های شهر به طور مکرر برای خوردن کباب تند آدانا به رستوران گازیانتپ بورچ استانبول سر می‌زنند، به همین دلیل امتحانش به همه کباب‌خورها توصیه می‌شود. ولی اگر لاکچری‌پسند هستید و از مغازه‌های قدیمی و بازاری خوشتان نمی‌آید از خیر چشیدن طعم کباب‌های این رستوران بگذرید. اینجا به غیر از کباب، غذاهای خیابانی مثل لاهماجون یا همان پیتزای ترکی هم پیدا می‌شود و دوغ محلی یا آیران بسیار لذیذی در کنار غذاهایش سرو می‌کنند. به گفته بیش‌تر گردشگران جوجه کباب‌های رستوران گازیانتپ بورچ یکی از خوشمزه‌ترین جوجه‌هایی است که تابه‌حال خورده‌اند. در رستوران گازیانتپ بورچ استانبول وعده ناهارتان را مهمان میانسالان باتجربه باشید و برای پیدا کردن کوچه‌ای که رستوران در آن‌جا واقع شده از مغازه‌داران بازار کمک بگیرید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است