search
menu

رستوران فوریا گالاتا بالیکچی استانبول

$$
رستوران فوریا گالاتا بالیکچی استانبول یکی از بهترین رستوران‌های شهر استانبول است که می‌توانید لذیذترین ماهی‌ها را در آن نوش جان کنید.
رستوران فوریا گالاتا بالیکچی جایی است که لذت واقعی ماهی خوردن را در آن تجربه خواهید کرد. این رستوران کوچک اما باصفا، محیطی دنج و دلنشین در میان منطقه پرهیاهوی گالاتا است که برای ساعاتی دوری از این شلوغی و بحبوحه و صرف ناهار یا شامی خوشمزه بسیار مناسب است. فضای آرام، رمانتیک، دوست داشتنی، صمیمی همراه با پخش موسیقی جاز فوق‌العاده جذاب و دلنشین است. مالکان رستوران فوریا گالاتا بالیکچی istanbul fureyya galata balikcisi restaurant که خود سرآشپزان ماهر و زبردست رستوران هستند، معمولا بهترین پیشنهادات را در انتخاب وعده غذایی مناسب با ذائقه شما می‌دهند و با صبر و حوصله شما را در آسان‌تر کردن انتخابتان یاری می‌کنند. حتما به پیشنهادات سرآشپز توجه کنید که هرگز پشیمان نخواهید شد.

در رستوران فوریا گالاتا بالیکچی ماهی‌های تازه که صبح همان روز از دریا گرفته شده‌اند، برای مشتریان تهیه و طبخ می‌گردند. همچنین، محل پخت و پز سرآشپز به گونه‌ای است که مشتری به راحتی سرآشپز را هنگام تهیه غذا تماشا می‌کند. به عبارتی، سرآشپزجلوی چشم مشتری غذا را آماده می‌کند. به همین سبب، از لحاظ سلامت و بهداشتی بودن غذاها می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید.

این رستوران وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام برای مشتریان آماده می‌کند و تا دیروقت باز است. پس در هرزمانی از شبانه روز که اراده کنید و یا هوس ماهی خوردن به سرتان بزند، می‌توانید به رستوران فوریا گالاتا بالیکچی مراجعه کنید.

"بالیکچی (Balikci)"، در زبان ترکی به معنای "ماهیگیر" است. بنابراین، تخصص این رستوران ماهی بوده و مالکان رستوران ماهیگیرانی هستند که هر صبح ماهی‌هایشان را تازه از آب می‌گیرند. دلیل خوشمزگی و کیفیت بالای غذاها نیز به همین بستگی دارد. قیمت غذاهای رستوران فوریا گالاتا بالیکچی در مقایسه با کیفیتشان بسیار مناسب است.
فضای داخل و روباز رستوران برای صرف غذا فوق‌العاده هستند. داخل رستوران طراحی شیک و دوست داشتنی دارد و فضای روباز نیز برای استفاده از هوای خنک و به ویژه شب‌نشینی بسیار خوب است.

انواع غذاهای دریایی شامل انواع ماهی‌ها، میگوها و سایر غذاها نظیر سوپ، سالادها، ساندویچ، میان وعده، ماکارونی و سبزیجات (برای گیاهخواران) در منوی رستوران فوریا گالاتا بالیکچی شهر استانبول موجود هستند. اما از آن جایی که این رستوران به ماهی‌هایش معروف است، حتما از غذاهای دریایی به ویژه "ماهی دوروم" (Balik Durum) امتحان کنید که بسیار خوشمزه است.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است