search
menu

رستوران فرنو بالات استانبول

$$
رستوران فورنو بالات استانبول با محیطی صمیمی و فضایی دوستانه، لذت غذا خوردن را چندین برابر می‌کند. در ورود خود به رستوران فورنو بالات استانبول با میز طولانی آشپزخانه روبرو خواهید شد که بعلاوه نور کافی محیط به دوستانه‌تر شدن فضای رستوران کمک کرده است.

تخصص رستوران فورنو بالات istanbul forno restaurant در پیده‌های خوشمزه‌ای است که زبانزد مردم منطقه است. تخصص دیگر فورنو در پیتزاهای متنوع است که عطر و بوی‌شان از ابتدای خیابان به مشام می‌رسد. فورنو علاوه بر پیتزاهای معمولی، لامعجون (پیتزای سبک عربی) نیز پخت می‌کند.

نکته جالب دیگر در مورد رستوران فورنو بالات استانبول صبحانه‌های آخر هفته‌اش است که فورنو را به رستوران محبوب آخر هفته‌های جوانان منطقه تبدیل کرده است. بوفه صبحانه آخر هفته‌های فورنو پر از خوراک دلچسب تهیه شده از محصولات محلی و نان‌های تازه‌ای است که عطرشان هر فردی را به اشتها می‌آورد، در کنار این نان‌ها کباب‌هایی از سبزیجات کوچک قرار دارند که رنگ و چهره زیبایی به این بوفه داده است. کمی دورتر از این کباب سبزیجات، بخش شیرین و خوشمزه بوفه قرار دارد که شامل سوفله زردآلو ارگانیک است. در کنار این سوفله خوشمزه، کیک‌‌‌‌‌های شکلاتی قرار گرفته‌اند که بدون شک قبل از رسیدن به آن‌ها متوجه عطرشان خواهید شد.

آخر هفته‌های رستوران فورنو بالات استانبول تجربه‌ای بسیار متفاوت را به همراه خواهد داشت. جالب است بدانید که فورنو مواد اولیه خود را از همسایگان خود تهیه می‌کند. گوشت مورد نیاز این رستوران از قصابی خانوادگی و سبزیجات مورد نیاز آن از سبزی فروشی نزدیک رستوران تهیه می‌شود. فورنو حتی ادویه‌های مورد نیازش را از مغازه‌های اطراف رستوران تهیه می‌کند.

پیتزاهای رستوران فورنو بالات بسیار لذیذ هستند و راز خوشمزه بودن‌شان نه تنها در مواد اولیه تازه که در اجاق‌های سنگی است که طعم خاصی را به پیتزاهای این رستوران می‌دهد. موقعیت فورنو باعث شده تا این رستوران سهم زیادی از نور خورشید را به خود اختصاص دهد و همین امر هم به لذت غذا خوردن در این رستوران اضافه کرده است.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است