search
menu

رستوران ارول استانبول

$
رستوران ارول استانبول یکی از بهترین رستوران‌های شهر استانبول محسوب می‌شود که در منطقه سلطان همت واقع شده است. اگر شما به خوردن غذاهای ترک و نوشیدن قهوه بعد از غذا علاقه دارید رستوران ارول یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. رستوران ارول تنوع غذایی بسیار زیادی دارد جالب است بدانید که با توجه به کیفیت و مرغوب بودن غذاها قیمت غذاها فوق‌العاده منطقی و مناسب هستند.

رستوران ارول استانبول istanbul erol lokantasi restaurant یک مکان ایده‌آل برای کسانی که همراه خانواده به مسافرت رفته‌اند بشمار می‌رود . برای انتخاب غذاهای خوشمره و لذیذ باید به پیشخوان رستوران مراجعه کنید و منوی مورد نظرتان را انتخاب نمایید. در این میان حتما پیشنهاد گارسون را نادیده نگیرید و از غذاها و بشقاب پیشنهادی آنها حتما امتحان نمایید. خورش گاو و سبزیجات و همچنین موسکا از جمله غذاهای خوش‌عطر و طعمی هستند که واقعا ارزش چشیدن و تست کردن را دارند.

رستوران ارول استانبول بهترین مکان برای غذاهای سنتی خانگی است این مکان ، گرچه به راحتی تزئین شده است یعنی دکوراسیون خاص و مدرنی ندارد اما بسیار ساده و تمیز و مرتب است. برخورد مدیر رستوران ارول بسیار دوستانه و صمیمی است و آماده است تا شما را در توصیف بسیاری از بشقاب‌های خوشمزه که ارائه می‌دهد راهنمایی کند. همچنین رفتار پرسنل با مشتریان بسیار صمیمی و مودبانه است.

بدنیست بدانید که کارکنان منو را به زبان انگلیسی می‌توانند توضیح بدهند پس از بابت زبان و حرف زدن مشکلی و نگرانی وجود ندارد. در بیرون رستوران ارول استانبول میز و صندلی برای نشستن در هوای آزاد چیده شده است اما اگر به سرو غذا بیرون علاقه ندارید داخل رستوران فضای زیادی برای میل کردن غذا وجود دارد. بعد از پیاده‌روی و گردش در منطقه سلطلان همت استانبول شما را به میل کردن خوراک لوبیا و مرغ فوق‌العاده خوشمزه با قیمت‌های مناسب و مواد اولیه تازه در رستوران ارول دعوت می‌نماییم. این پیشنهاد وسوسه‌انگیز را از دست ندهید.



امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است