search
menu

رستوران الئوس استانبول

$$
رستوران الئوس استانبول از زیباترین رستوران‌های شهر استانبول است که چشم‌انداز جذابی از بسفر را به مشتریان هدیه می‌کند. رستوران الئوس استانبول Eleos هر روز از ساعت 2:30 ظهر تا ا نیمه‌شب مشغول خدمات رسانی به مشتریان است. ناهار و شام از وعده‌های اصلی غذایی هستند که در رستوران الئوس سرو می‌شود.

اگر عادت دارید که شام را دیروقت بخورید و یا به خاطر سفر، برنامه غذایی‌تان به هم خورده است، وعده غذایی دیروقت الئوس گزینه مناسبی برایتان است. رستوران الئوس منوی پر و پیمانی از غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، دریایی و یونانی دارد که تمامی آن‌ها بی‌نظیر هستند. غذاهای گیاهی، وگان و بدون روغن گلوتن یادآور اهمیت سلامتی هستند که برای رضایت تمامی سلیقه‌ها تهیه می‌شوند.

همچنین لازم است اشاره کنیم که در رستوران الئوس استانبول غذاهای حلال هم سرو می‌شوند. یکی از ویژگی‌های مثبت رستوران الئوس کارکنان آن است، تیم آشپزی با بهترین مواد اولیه و دقت و ظرافتی فوق‌العاده نهایت تلاش را می‌کنند تا غذایی باکیفیت برای مشتریان آماده کنند. از طرفی گارسون‌های رستوران الئوس با رفتاری گرم و دل‌نشین جوی صمیمی برای مشتریان ایجاد می‌کنند.

رستوران الئوس استانبول دکوراسیون فوق‌العاده‌ای دارد و محیط آرام و دنجی برای مشتریان فراهم شده است. می‌توانید غذای خود را در محیط داخلی میل کنید و یا در محوطه بیرونی همراه با تماشای دریا، از غذای خود لذت ببرید. فضای داخلی رستوران کمی کوچک است و با وجود مشتری‌های فراوان این رستوران احتمالا سرو غذا کمی طول بکشد، ولی باید بگوییم غذاهای خوشمزه رستوران الئوس ارزش کمی صبر و بردباری را دارد.

رستوران الئوس استانبول در خیابان استقلال قرار دارد، جایی که نیمی از جذابیت‌های استانبول را در دل خود جای داده است. پس از بازدید از آثار تاریخی و پیاده‌روی در این خیابان، می‌توانید به رستوران الئوس رفته و با صرف یک نوشیدنی گوارا سرحال شوید. عطر دلپذیر خوراکی‌های خوشمزه این رستوران، حتی اگر سیر باشید، شما را به اشتها خواهد آورد. پیشنهاد ما امتحان غذاهای دریایی و سوفله‌های رستوران الئوس است. فضای رستوران الئوس با آرامش فوق‌العاده‌اش بسیار مناسب برای گردشگرانی است که به همراه خانواده به سفر می‌روند. امکان رزرو، صندلی کودک و اینترنت رایگان از دیگر خدمات رستوران الئوس هستند. در این رستوران کارت‌های اعتباری پذیرفته می‌شوند.
امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است