search
menu

رستوران اک بیچ یه ایچ استانبول

$$
کافه رستوران اک بیچ یه ایچ استانبول اگر کمی با زبان ترکی آشنایی داشته باشید خواهید فهمید معنی اسم این مکان، «بِکار درو کن بخور بنوش» است. حال ببینیم چرا چنین اسم عجیبی برای این کافه رستوران انتخاب شده است. کافه رستوران اک بیچ یه ایچ istanbul ek bic ye ic restaurant یک مکان سازگار با محیط زیست بوده و بخشی از این رستوران به کاشت انواع گیاهان مختلف اختصاص داده شده تا به نوعی، یکی از جذاب‌ترین نقاط شهر استانبول در اینجا فراهم آمده باشد. غذاهای گیاهی لذیذی که برای وعده‌های صبحانه، ناهار و شام در این کافه رستوران سرو می‌شوند، اغلب از همان سبزیجاتی تهیه شده‌اند که پیش از این در گلخانه رستوران اک بیچ یه ایچ کاشته شده بودند. بنابراین، سالم بودن و ارگانیک بودن غذاهای کافه رستوران اک بیچ یه ایچ را می‌توان کاملا باور کرد. ضمنا، دلیل نام‌گذاری رستوران هم به همین خاطر است.

از اصلی‌ترین خوردنی‌های تهیه‌شده در کافه رستوران اک بیچ یه ایچ استانبول می‌توان به ۵ یا ۶ نوع سوپ اشاره کرد که همه روز آماده می‌شوند. همچنین سالادهای این رستوران هم شهرت فراوانی دارند. درست است که اغلب غذاهای این رستوران گیاهی هستند اما در منوی آن می‌توان مرغ هم دید. بنابراین شما می‌توانید ترکیب ایده‌آلی از گوشت مرغ و انواع سبزیجات مختلف را در کافه رستوران اک بیچ یه ایچ برای خود تهیه کنید و از طعم شگفت‌انگیز این غذای سالم لذت ببرید.

جالب است بدانید که اکثر کارکنان کافه رستوران اک بیچ یه ایچ استانبول به زبان انگلیسی مسلط هستند. کارکنانی که از کمک کردن به شما بسیار خوشحال خواهند بود. کافه رستوران اک بیچ یه ایچ معمولا در روزهای یکشنبه تعطیل است اما در باقی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر به فعالیت می‌پردازد. ضمنا، با توجه به قرار گرفتن این کافه رستوران دوست‌داشتنی و دلنشین در منطقه بی اوغلو، فرصت تماشای زیبایی‌های این منطقه قبل و بعد از خوردن غذا در کافه رستوران اک بیچ یه ایچ نیز در اختیار شما خواهد بود. شکی نیست که سپری کردن لحظاتی آرامش‌بخش در فضای سالم و سرسبز کافه رستوران اک بیچ یه ایچ به خاطره خوشی از سفر به استانبول برای شما تبدیل خواهد شد.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است