search
menu

رستوران دورومجو راعیف اوستا استانبول

$
رستوران دورومجو راعیف اوستا استانبول چنان شهرت و محبوبیتی در شهر استانبول به دست آورده که اکثر اهالی و مسافران این شهر معمولا برای اشاره به یک رستوران خوب و ارزان‌قیمت از آن یاد می‌کنند. این رستوران istanbul durumcu raif usta restaurant که فقط وعده ناهار برای مهمانانش سرو می‌کند، با سرو غذاهای ترکیه‌ای بسیار لذیذ و خوشمزه، شما را هم مثل خیل عظیمی از مهمانان پیشین خود، حیرت‌زده خواهد کرد.

در رستوران دورومجو راعیف اوستا استانبول خبری از صبحانه و شام نبوده و همانطور که ذکر شد، این رستوران تمام تمرکز خود را فقط بر روی سرو ناهار گذاشته است. بنابراین بهتر است برنامه خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که بعد از تماشای زیبایی‌های استانبول در هنگام صبح، ناهار را مهمان رستوران دورومجو راعیف اوستا بشوید و با خوردن کباب‌های دلچسب، گوشت مرغ و گوشت بره، لحظات به یاد ماندنی در این رستوران تجربه کنید. فراموش نکنید که خوردن چنین ناهار لذیذی، انرژی لازم برای ادامه گردش در استانبول و تماشای دیگر نقاط زیبای این شهر دوست‌داشتنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

رستوران دورومجو راعیف اوستا استانبول دارای سرویس ارسال غذا به نقاط مختلف است. این رستوران که میز و صندلی خود را، هم در فضای داخلی و هم در فضای بیرونی کنار پیاده‌رو چیده است، سرویس بیرون بر نیز داشته و به شما اجازه می‌دهد که غذای خود را به هر جایی که دوست دارید ببرید و آنجا میل کنید. همچنین دیگر مزیت خوبی که رستوران دورومجو راعیف اوستا دارد، قبول هزینه با کارت اعتباری است.

به طور کلی، هنر رستوران دورومجو راعیف اوستا استانبول در سادگی آن نهفته است. پس اگر به دنبال جایی هستید که در آن پول زیادی برای خوردن غذا نپردازید و اتفاقا غذاهای بسیار با کیفیت و خوشمزه‌ای نوش جان کنید، رستوران دورومجو راعیف اوستا گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. چراکه این رستوران، بر خلاف بسیاری از رستوران‌های دیگر قصد ندارد که با تجملاتی کردن محیط خود، پول اضافی از شما بگیرد.



امکانات رستوران
restaurant ناهار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است