search
menu

رستوران داب اتنیک استانبول

$$
رستوران داب اتنیک استانبول یکی از مکان‌های بسیار خوب و دنج شهر استانبول برای صرف غذا است. محیط داخلی و خارجی رستوران داب اتنیک دارای جو دلنشین و نشاط بخش بوده و برای جمع‌های دوستانه و خانواده مناسب می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های خوب و قابل ملاحظه رستوران داب اتنیک استانبول istanbul dubb ethnic restaurant فعالیت آن تا دیروقت است. یعنی، شما می‌توانید در هر زمان از روز حتی بعد از نیمه شب برای صرف غذا به آن مراجعه کنید. ساعات فعالیت رستوران معمولا از 12:00 تا 23:00 است.

یکی دیگر از نکاتی که برای مشتریان رستوران داب اتنیک جذابیت دارد، فضای روباز غذاخوری است. مشتریان می‌توانند در صورت تمایل درهوای خنک و به خصوص شب‌ها غذایشان را در فضای روباز رستوران نوش جان کنند. فضای داخلی و روباز رستوران داب اتنیک هر دو دارای حس و حال خاص و دلنشینی هستند و قرار گرفتن در این محیط چیزی فراتر از خوردن صرفا غذا است. شما می‌توانید ساعت‌ها کنار دوستان و عزیزانتان در این رستوران بنشینید، غذا بخورید و گپ بزنید، بدون این‌که متوجه گذز زمان بشوید.

کارکنان و مدیریت رستوران داب اتنیک استانبول بسیار خوش رفتار، باحوصله و صمیمی هستند و به درخواست مشتریان رسیدگی و توجه می‌کنند. غذاهای رستوران نیز بسیار خوب بوده و قیمت فوق‌العاده مناسبی در مقایسه با کیفیتشان دارند. رستوران داب اتنیک مشتریان خاص و دائمی خود را دارد و مطمئن باشید شما نیز تنها با یک بار امتحان از غذاهای این مکان، یکی از این مشتریان خواهید شد.

فرقی ندارد در کدام منطقه از شهر استانبول باشید، رستوران داب اتنیک دارای شعب متعدد در منطقه شیشلی (Şişli)، امینونو (Eminönü)، سلطان احمد (Sultanahmet) و هاربیه (Harbiye) است.

اگر قصد دارید به شهر زیبای استانبول سفر کنید و جزو افرادی هستید که به خورد و خوراک خود اهمیت زیادی قائل هستید، حتما سری به رستوران داب اتنیک بزنید و از غذاهای خوشمزه‌اش امتحان کنید. چشم انداز رستوران داب اتنیک بسیار زیبا است. از غذا و منظره لذت ببرید.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است