search
menu

رستوران دولی استانبول

$$
رستوران دولی استانبول یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین رستوران‌های شهر استانبول محسوب می‌شود. رستوران دولی استانبول که سابقه و تجربه‌اش به بیش از نیم قرن می‌رسد، گزینه بسیار ایده‌آلی برای خوردن انواع غذاهای لذیذ ترکیه‌ای و خاورمیانه‌ای است. اگر دلتان می‌خواهد که در سفر خود به شهر زیبای استانبول، شام یا ناهاری رمانتیک با نامزد خود تجربه کنید، حتما سراغ رستوران istanbul develi restaurant بروید. جالب است بدانید که فعالیت رستوران دولی استانبول تا ساعات پایانی شب و تا دیروقت ادامه می‌یابد و به همین دلیل، معمولا آن دسته از گردشگرانی که شام را دیر می‌خورند، با آگاهی از خدمات رستوران دولی دیگر هیچ مشکلی در طول سفر احساس نمی‌کنند.

اگر بخواهیم اصلی‌ترین امکانات رستوران دولی استانبول را با هم مرور کنیم، قطعا باید قبل از هر چیز به امکان خوردن غذاهای این رستوران در فضای روباز اشاره کنیم. البته سالن پذیرایی سرپوشیده هم در این رستوران برقرار است اما مطمئنا خوردن غذا در فضای دلگشای روباز لذت خاصی خواهد داشت. همچنین امکان رزرو میز، برخورداری از پارکینگ، امکان تماشای تلویزیون، میل کردن نوشیدنی‌های گوارا و استفاده از اینترنت بی‌سیم رایگان هم در رستوران دولی برقرار است. از این رو، به جرات می‌توان این رستوران را جزو بهترین رستوران‌ها در شهر استانبول دانست.

لازم به ذکر است که افرادی با رژیم‌های غذایی خاص هم می‌توانند از خدمات و مزیت‌های رستوران دولی بهره‌مند شوند. زیرا در این رستوران غذاهای حلال، گیاهی و بدون گلوتن نیز سرو می‌شود تا به سلیقه و نحوه زندگی مشتریان ارزش داده شود. جالب اینجاست که علی‌رغم ارائه چنین امکانات خوبی در فضای دلنشین و آرامش‌بخش، قیمت غذاها در رستوران دولی چندان زیاد نیست و تا حدودی می‌توان هزینه لازم برای این رستوران را متوسط ارزیابی کرد. ضمنا، اغلب کسانی که تجربه خوردن غذا در رستوران دولی را داشته‌اند، کارکنان این رستوران را بسیار صمیمی و کاربلد توصیف می‌کنند. ناگفته نماند که در رستوران دولی شهر استانبول می‌توان از خدمات گارسون نیز بهره‌مند شد.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است