search
menu

کافه بیکری داندین استانبول

$$
کافه بیکری داندین استانبول در چند ماه اخیر محبوب‌ترین کافه منطقه کاراکوی شهر استانبول شناخته شده و امروزه هشتگ‌هایش در فضای مجازی به خصوص عکس‌های اینستاگرامی رایج شده است. بعد از بازسازی و اختصاص فضای بیش‌تری به مغازه و همچنین چیدن 5 یا 6 میز دیگر در طبقه دوم به قدر کافی فضای لازم برای میزبانی را به وجود آوردند. اسرا داندین و اگمن سنکاردش صاحبان کافه بیکری داندین استانبول istanbul dandin cafe می‌خواستند آشپزخانه بزرگ‌تری داشته باشند تا به راحتی سفارش‌های مشتریان را آماده کنند.

منوی صبحانه کافه بیکری داندین استانبول با انواع چای‌ها، قهوه‌ها، کافه فراپه و خوراکی‌های کم‌نظیری مثل آووکادو روی تست، پنیر بز، املت‌های مخصوص و کیک یا مربای تمشک آبی رنگارنگ شده ولی در اصل کیک‌ها و شیرینی‌های داندین با قیمت‌های معقولانه‌شان پرطرفدار هستند. مشخصا در منطقه کاراکوی قیمت‌ها سرسام‌آور هستند ولی نسبت به بقیه قیمت‌ها، این مکان در این مورد کمی بهتر و معقولانه‌تر عمل کرده است. در این منطقه چنین جای باجذبه و کوچکی زیاد نیست و لزومی ندارد حتما داخل کافه وارد شوید تا تمایز آن را حس کنید، از همان پشت در متوجه فضای خواستنی و جذابش می‌شوید.

با استناد به نظرات گردشگران می‌توان گفت نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های کافه بیکری داندین استانبول به قدری خوشمزه هستند که از رفتن به آن‌جا و سفارششان پشیمان نمی‌شوید. از طرفی کارکنان کافه در تمام مدت لبخند به لب داشته و سعی می‌کنند توقف موقت شما را به خاطره دل‌نشینی از حضور در استانبول تبدیل کنند. کارکنان خوش‌برخوردش به زبان انگلیسی مسلط هستند و حتی منوی خلاقانه کافه که روزانه تغییر می‌کند به زبان انگلیسی در دسترس مراجعه‌کنندگان قرار می‌گیرد.

جدا از اینکه منطقه پرشور کارکوی از قلم هیچ گردشگری نمی‌افتد ولی شاید کم‌تر کسی نام خیابان مسجد کیلیچ علی پاشا را شنیده باشد، خیابان بسیار زیبا و به روزی که هنر معماری‌اش گیراست و نقطه خوبی برای عکس‌های اینستاگرامی شما و استراحتی کوتاه پس از گشت و گذار در استانبول خواهد بود. ضمنا عشق و علاقه‌ای که در تزیین نقطه به نقطه کافه بیکری داندین استانبول به کار رفته انرژی بی‌اندازه‌ای را به شما منتقل می‌کند و بدون شک یکی از خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌ها و دسرهای شهر استانبول را در این مکان می‌چشید.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است