search
menu

کافه رستوران جوما استانبول

$$
کافه ‌رستوران جوما استانبول از دوست‌داشتنی‌ترین مکان‌های استانبول برای استراحتی کوتاه مدت است. کافه ‌رستوران جوما استانبول که در منطقه بی‌اوغلو قرار دارد، یکشنبه‌ها از 9 صبح تا 8 شب و باقی روزها تا 12 شب مشغول خدمات‌رسانی به مشتریان است. صبحانه، برانچ، ناهار و شام از وعده‌های غذایی‌ای هستند که در رستوران جوما سرو می‌شود. غذاهای بین‌المللی و ترکی رستوران جوما طرفداران زیادی دارد، البته بیشتر محبوبیت این کافه‌رستوران به دلیل صبحانه‌های فوق‌العاده‌اش است. صبحانه‌های کافه ‌رستوران جوما شامل گرانولا، پنکیک، انواع میوه، ماست، تخم‌مرغ و غیره است و بی‌شک صرف صبحانه در آن می‌توان شروع خوبی برای روزتان باشد.

برای ناهار و شام از خوردن کوفته‌های گرجی و سالاد ماهی کبابی غافل نشوید. کافه ‌رستوران جوما استانبول دارای فضای داخلی و بیرونی است. فضای داخلی کاملا دنج و آرام است و بسیار مناسب کسانی است که به دنبال جایی آرام برای کار با لپ‌تاپ در حین نوشیدن قهوه هستند. ساعت‌ها می‌توانید از گوشه آرام و دنج خودتان لذت ببرید و نگران اینکه کسی خلوتتان را به هم بزند نباشید.

فضای بیرونی طرفداران بیشتری دارد و کمی شلوغ است ولی غذا خوردن در این فضای زیبا با چشم‌انداز جذابی از باغ، حنما ارزش کمی شلوغی و سروصدا را دارد. کارکنان کافه ‌رستوران جوما استانبولا با مواد اولیه سالم و تازه به تهیه غذا می‌پردازند و با رفتاری دوستانه و گرم جوی صمیمانه در محیط ایجاد می‌کنند، به طوری که در این محیط احساس خواهید کرد که در خانه خود هستید.

کافه ‌رستوران جوما استانبول در منطقه بی‌اوغلو قرار دارد. رفتن به این محیط همراه است با بازدید از بهترین جاذبه‌های استانبول. می‌توانید در خیابان استقلال قدم بزنید و از اقامت در این شهر زیبا لذت ببرید. پس از گردش در شهر سری به کافه‌ رستوران جوما زده و خستگی را از تن دور کنید. در کافه ‌رستوران جوما غذاهای رژیمی خاصی از جمله وگان و بدون روغن گلوتن سرو می‌شود تا انواع سلیقه‌های غذایی را راضی نگه دارد. سرویس تحویل غذا، اینترنت رایگان و پذیرش کارت‌های اعتباری از خدمات این کافه‌ رستوران جذاب است که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است