search
menu

رستوران ۴۹ چوکورجوما استانبول

$$
رستوران ۴۹ چوکورجوما استانبول با دکوراسیون جذاب و پیتزاهای خوشمزه‌اش به ایستگاه توقف کسانی تبدیل شده که در کش و قوس زمان گرسنگی از نزدیکی‌های منطقه بی‌ اوغلو و خیابان استقلال شهر استانبول می‌گذرند. محیط وسوسه‌انگیز رستوران 49 چوکورجوما و فضای دنج و راحتش انتخاب خوبی برای میل پپرونی‌های خوشمزه و دیگر غذاهای ایتالیایی است. کارکنان این رستوران به شما نشان می‌دهند که چقدر برای مشتریان خود ارزش قائل هستند و در جلب رضایت آن‌ها از کوچک‌ترین تلاشی دریغ نمی‌کنند، به عبارتی خدمات فوق‌العاده برای مدیریت و مجموعه رستوران 49 چوکورجوما istanbul cukurcuma 49 restaurant بسیار مهم است.

رستوران 49 چوکورجوما با دیوارهای آجری و میز و صندلی‌های چوبی بعضی وقت‌ها آنقدر خلوت است که می‌توانید روزنامه یا بخشی از کتاب‌تان را هم بخوانید. شک نداشته باشید که این رستوران ایتالیایی بهترین پیتزاهای منطقه بی اوغلو را طبخ می‌کند و بیش‌تر گردشگران توصیه می‌کنند که باید پیتزای فینگو “Fingu” را اینجا امتحان کرد، البته انواع پیتزاها، بیکن و ژامبون هم در این رستوران سرو می‌شود و می‌تواند پاسخگوی سلیقه تعداد کثیری از مهمانانش باشد.

در رستوران ۴۹ چوکورجوما استانبول از مواد غذایی ارگانیک برای سرو صبحانه استفاده می‌کنند، این وعده شامل پنیر، مربا، سس جزیره و همچنین تخم‌مرغ‌های محلی است. برای وعده‌های دیگر هم پیتزای مخصوص 49 همراه با سس مخصوص 49 یکی دیگر از پیشنهادهای گردشگران بوده که به طور مکرر از طعم لذیذش صحبت کرده‌اند. در منوی این رستوران برای گیاه‌خواران عزیز هم گزینه‌هایی در نظر گرفته شده تا دست خالی از آن‌جا نروند. رستوران 49 چوکورجوما از ساعت 10 صبح کار خود را شروع می‌کند و تا حوالی ساعت 11 شب پذیرای مشتری‌هایش است. از آنجایی که فضای رستوران به اندازه کافی بزرگ نیست احتمالا با مشکل جا مواجه می‌شوید که در این صورت 2 گزینه پیش رو دارید، یا از قبل میز خود را رزرو کنید و یا غذای خود را بیرون از رستوران میل کنید. در نهایت بعد از میل پیتزاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های دل‌چسب رستوران 49 چوکورجوما با کمی پیاده روی به میدان تقسیم شهر استانبول بروید و به گشت و گذار یا خریدتان برسید.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است