search
menu

باقلوافروشی چیدم پاستانسی استانبول

$$
باقلوافروشی چیدم پاستانسی استانبول فقط به این منظور ساخته شده که طعم شگفت‌انگیز باقلوای استانبول را تقدیم اهالی و مسافران این شهر کند. این باقلوافروشی که با قرار گرفتن بین بازار بزرگ استانبول و مسجد ایاصوفیه، بخش بسیار مهم و جالب توجهی از شهر استانبول را به خود اختصاص داده، همواره جزو یکی از سه انتخاب اول گردشگران خوش‌سلیقه و خوش‌ذوق استانبول بوده است.

شاید باورش کمی سخت باشد اما باید بدانید که فعالیت باقلوافروشی چیدم پاستانسی استانبول Çiğdem Pastanesi از سال ۱۹۶۱ میلادی آغاز شده و تاکنون ادامه یافته است. مسلما چنین سابقه طولانی و تجربه زیادی امروزه نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت‌های باقلوافروشی چیدم پاستانسی ایفا می‌کنند. کافیست شما قدم در این باقلوافروشی بگذارید و یک استکان چای همراه با چند باقلوا میل کنید تا حسی وصف‌ناپذیر به دست بیاورید. البته بهتر است فقط سرگرم خوردن باقلوا نشوید و به سراغ بورک و سایر شیرینی‌های لذیذ و دلچسب هم بروید. شک نکنید که هر یک از این شیرینی‌ها با لب و دهان شما بازی کرده و لحظات خاصی برایتان رقم می‌زنند.

معمولا اکثر مسافران یا اهالی شهر استانبول، باقلوافروشی چیدم پاستانسی استانبول را برای وعده صبحانه خود انتخاب می‌کنند تا انرژی مضاعفی برای گشت‌ و گذار در این شهر به دست بیاورند. جالب است بدانید که این باقلوافروشی، هم بیرون بر بوده و هم میز و صندلی و خدمات گارسون در اختیار مهمان خود قرار می‌دهد. نکته جالب دیگر در مورد باقلوافروشی چیدم پاستانسی استانبول نیز این است که افرادی با رژیم غذایی سبزیجات هم می‌توانند به این مکان بروند و از ترکیبات ویژه‌ آن لذت ببرند. ضمنا، اگر مهمان باقلوافروشی چیدم پاستانسی شدید، از نوشیدنی‌های این باقلوافروشی هم غافل نشوید.

هزینه باقلواها و شیرینی‌های باقلوافروشی چیدم پاستانسی استانبول بسیار معقول و مناسب است و شما به راحتی می‌تواند هر آنچه که دوست دارید را میل کنید. بد نیست این را هم بدانید که برای پرداخت هزینه در باقلوافروشی چیدم پاستانسی استانبول می‌توان از کارت اعتباری استفاده کرد. پس دلیلی برای درنگ در انتخاب این باقلوافروشی نیست. وارد فضای آن شوید و با خوردن چای، آب پرتقال، باقلوا، کیک توت فرنگی، لیموناد خانگی و سایر خوردنی‌های دلچسب و نشاط‌بخش، خاطرات خوبی از سفر به استانبول برای خود بسازید.



امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است