search
menu

رستوران بیرجیکلی استانبول

$$
رستوران بیرجیکلی استانبول یکی از پیشنهاد‌های اهالی استانبول به گردشگران این شهر، برای صرف یک غذای اصیل ترکی است. این رستوران شیک در منطقه سلطان‌ احمد قرار گرفته و باوجود شهرتی که دارد، برای پیدا کردن آن، با مشکلی روبرو نخواهید بود.

رستوران بیرجیکلی استانبول هر روز از 9 صبح تا 11 شب، آماده پذیرایی از مهمانان است. کباب و غذاهای ترکی برای وعده‌های ناهار و شام در این رستوران ارائه می‌شود. کارکنان رستوران بیرجیکلی با خون‌گرمی و صمیمیتی فوق‌العاده نمونه زیبایی از مهمان‌‌نوازی ترکی را به نمایش می‌گذارند. اولویت اصلی این رستوران ارائه غذاهای ترکی با بهترین کیفیت ممکن است؛ و وجود مشتری‌های همیشگی و راضی رستوران بیرجیکلی نشان می‌دهد که در این زمینه موفق بوده است.

تیم آشپزی رستوران بیرجیکلی استانبول با مهارتی فوق‌العاده و مواد اولیه ارگانیک به تهیه غذا می‌پردازند و خاطره خوشی از طعم دل‌پذیر غذاهای ترکی را در ذهن مشتریان به یادگار می‌گذارند. همان‌طور که اشاره کردیم، رستوران بیرجیکلی در منطقه سلطان ‌احمد قرار دارد. سلطان احمد منطقه تاریخی فوق‌العاده‌ای است که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و قصر توپکاپی از مهم‌ترین جاذبه‌های استانبول هستند که در منطقه سلطان احمد قرار دارند. پل بسفر از دیگر جذابیت‌های این منطقه زیبا است که چشم‌انداز جذابش گردشگران را شیفته خود می‌کند. پس از گردش در این منطقه و لبریز از زیبایی‌های استانبول شدن، صرف یک وعده غذایی خوشمزه می‌چسبد.

رستوران بیرجیکلی استانبول یکی از بهترین پیشنهاد‌های ممکن است که در این منطقه قرار دارد. این رستوران بسیار مناسب برای افرادی است که به همراه خانواده و یا دوستان، گروهی به سفر می‌روند. اینترنت رایگان، محیط مخصوص برای سیگار کشیدن و محوطه بیرونی از خدمات رستوران بیرجیکلی هستند. کباب از غذاهای اصلی ترکیه است که در رستوران بیرجیکلی شهر استانبول سرو می‌شود و از خوشمزه‌ترین غذاهای رستوران است که مشتریان را دوباره و چندباره به سمت رستوران می‌کشاند.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است