search
menu

رستوران باستا استریت فود بار استانبول

$$
رستوران باستا استریت فود استانبول از جمله رستوران‌های شهر استانبول است که بر مبنای جمله «گاهی مهارت در طبخ غذایی لذیذ می‌تواند خود دلیلی کافی برای تأسیس رستورانی شود» شکل‌گرفته و با تمرکز بر روی غذای خیابانی معروف دوروم (Durum) توانسته است طرفداران بسیاری را برای خود دست‌وپا کند. رستوران باستا استریت فود Istanbul basta stree food bar restaurant در سال ۲۰۱۶ توسط دو سرآشپز کارکشته در امتداد خیابان آرام و بی‌سروصدای مودا در استانبول ترکیه تأسیس گردید و به لطف تبحر و تسلط کان ساکاریا و درین آریباس در هنر آشپزی، توانست در مدت‌زمانی کوتاه، نام و آوازه‌ای در میان رستوران‌های استانبول برای خود کسب کند.

گرچه منوی رستوران باستا استریت فود استانبول همانند فضای آن محدود است؛ اما نباید فراموش کرد که برای خوردن چه غذایی به این رستوران می‌روید: چشیدن طعم فراموش‌نشدنی ساندویچ دوروم. بی‌تردید مزه ساندویچ‌های مرغ و گوشت آبدار دوروم رستوران باستا را هیچ‌وقت نمی‌توان از یاد برد و تا مدت‌ها زیر زبان شما خواهد ماند. جالب است بدانید که این تیم دو نفره قادرند ۵ نوع مختلف ساندویچ دوروم را برای شما آماده کنند و لذت چشیدن بهترین غذای خیابانی ترکیه را در فضایی دوستانه و صمیمی برای شما فراهم آورند.

ناگفته نماند که علاوه بر ساندویچ‌های دوروم، دیگر غذاهای خیابانی نظیر کابورگاس، ساندویچ گوشت بره همراه با سس خردل، ساندویچ سبزیجات مخصوص گیاهخواران، حمص، دسر و سالاد مخصوص نیز در رستوران باستا استریت فود استانبول سرو می‌شوند و مشتریان خوش‌خوراک این رستوران می‌توانند با شکمی سیر این مکان را ترک کنند. البته حتماً نیازی نیست که غذای خود را در این رستوران میل کنید، می‌توانید ساندویچ‌های لذیذ این رستوران را با خود به مکانی دیدنی برده و در فضایی سرسبز و آرامش‌بخش نوش جان کنید.

باوجوداینکه رستوران باستا استریت فود استانبول تنها غذاهای خیابانی طبخ می‌کند، اما عواملی نظیر طعم متفاوت غذاها، استفاده از مواد اولیه سالم و رعایت موارد بهداشتی در حین پخت و بسته‌بندی مواد غذایی سبب شده است که این رستوران به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های محله کادیکوی شهر استانبول مبدل شده و هرروز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب مملو از گردشگرانی باشد که برای کیفیت غذایشان ارزش بسیاری قائل هستند.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است