search
menu

رستوران بانیان استانبول

$$$
رستوران بانیان استانبول شاید یکی از رویایی ترین رستوران های شهر استانبول به شمار رود. تصور کنید که در مکانی دنج و راحت و در تراسی مشرف بر دریاچه‌ای خوش‌منظره و دیدنی آرمیده‌اید و در حین تماشای غروب زیبای خورشید بر فراز آب‌های سرخ، غذای آسیایی موردعلاقه خود را نوش جان می‌کنید؛ چه حسی دارید؟ آیا چنین تصوری رؤیایی و دور از واقعیت به نظر می‌رسد؟ اگر از نظر شما چنین است باید گفت که رستوران بانیان استانبول Istanbul banyan restaurant با فضای شگفت‌انگیز خود این رؤیا را به حقیقت مبدل کرده است.

رستوران بانیان استانبول یکی از بهترین رستوران‌های محله دیدنی بشیکتاش استانبول است که با نوشیدنی‌های ترکیبی و گوارا و غذاهای منحصربه‌فرد و لذیذ خود توانسته است جایگاه ارزشمندی را در میان رستوران‌ها و غذاخوری‌های شهر دیدنی استانبول به خود اختصاص دهد.

گفتنی است که گردشگران فراوانی هرروزه برای چشیدن طعم فراموش‌نشدنی غذاهایی خوشمزه‌ای چون استیک آغشته به فلفل معطر سیشوآن، جوجه و گوشت گاو آسیایی و گوشت اردک کباب‌شده به شهر استانبول آمده و غذای خوشمزه خود را در فضایی دل‌انگیز سفارش می‌دهند. البته باید گفت که داشتن منویی مملو از غذاهایی لذیذ و متفاوت، تنها دلیل شهرت و محبوبیت رستوران بانیان نیست؛ این رستوران متشکل از آشپزان و کارکنانی است که در مسائل بهداشتی نیز وسواسی زیادی به خرج داده و نظافت و پاکیزگی را در تمامی مراحل پخت‌وپز غذا رعایت می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، تمامی نوشیدنی‌های مقوی و گوارای این رستوران از میوه‌های تازه و ارگانیک درست شده و چای‌های شفابخش و ترکیبی آن نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. حتی نان همراه با غذا نیز با رعایت اصول بهداشتی توسط آشپزان مجرب رستوران پخته شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

علاوه بر تجربه صرف غذایی خوشمزه در مکانی رؤیایی، رستوران بانیان استانبول امکانات مختلف دیگری نظیر اینترنت رایگان، امکان رزرو، بار، رژیم سبزیجات برای گیاه‌ خواران و غیره را در اختیار مشتریان خود قرار داده و مکان آرام و راحتی را برای کسانی که به فضا و کیفیت غذاخوری خود اهمیت زیادی می‌دهند، فراهم می‌کند.

در آخر باید گفت که رستوران بانیان از تمامی کارت‌های پرداخت از قبیل کارت اعتباری، مسترکارت، امریکن اکسپرس و غیره پشتیبانی کرده و خیال بسیاری از گردشگران را از این بابت نیز راحت می‌کند. رستوران بانیان شهر استانبول مکانی است رویایی برای تجربه متفاوت و به‌یادماندنی ساده‌ترین لذت زندگی: خوردن و آشامیدن.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است