search
menu

کافه رستوران عزیز استانبول

$$
کافه رستوران عزیز استانبول مکانی بسیار مناسب و ایده آل برای شما خواهد بود اگر بخواهید در مکانی دنج و راحت در شهر استانبول خود را به کیکی شکلاتی و قهوه‌ای خوش‌طعم دعوت کنید. این رستوران که در محله خوش‌نام یاووز سلیم استانبول واقع شده است، بهترین مکان برای کسانی است که می‌خواهند صبحانه‌ای خوشمزه و مقوی را در محیطی ساکت و آرام نوش جان کنند. البته ناگفته نماند که کافه رستوران عزیز استانبول Istanbul aziz restaurant برای ناهار و شام شما نیز غذاهای لذیذی تدارک دیده است: منوی این رستوران گرچه محدود ولی محبوب بوده و از غذاهایی نظیر پاستا و سس گوجه، جوجه، سالاد هالومی و منتوی ترکی که با سالم‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه درست شده‌اند، تشکیل شده است.

گفتنی است که کافه رستوران عزیز استانبول در آخر هفته‌ها مملو از گردشگرانی می‌شود که آوازه میان وعده‌ها و صبحانه‌های خوشمزه این رستوران را شنیده و خود را به این مکان رسانده‌اند تا در فضایی آرامش‌بخش و دل‌انگیز، غذایی خوشمزه و مقوی را نوش جان کنند و از تماشای رفت‌وآمد مردم محله هیپسترنشین استانبول لذت ببرند.

علاوه بر ارائه غذایی دل‌چسب و نوشیدنی گوارا، کافه رستوران عزیز استانبول خدمات اینترنت رایگان را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد تا در حین صرف غذا و نوشیدنی، ارتباط خود را با دوستان و آشنایان خود حفظ کرده و قادر باشند لحظات خوش خود را با دیگران به اشتراک گذارند.

در آخر باید گفت که صبحانه‌های مقوی و سالم کافه رستوران عزیز استانبول نه‌تنها مورد تحسین و تمجید بسیاری از گردشگران در سایت‌های مختلف قرارگرفته، بلکه نوشیدن قهوه‌های معروف آن در بسیاری از کتاب‌های راهنمای گردشگری ترکیه نیز توصیه شده است. بنابراین اگر از دویدن‌های مکرر میان جاذبه‌های گردشگری استانبول خسته شده‌اید و می‌خواهید لحظاتی را بی‌دغدغه در فضایی ساکت و آرام بیارامید و در حین نوشیدن قهوه‌ای خوش‌طعم، جریان زندگی را در شهر استانبول نظاره کنید، بی‌تردید کافه رستوران عزیز استانبول مکان مناسبی برای شما خواهد بود.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است