search
menu

رستوران آینن دوروم استانبول

$
رستوران آینن دوروم استانبول درواقع اغذیه فروشی‌ای در دل بازار بزرگ و نزدیک دروازه کلیدچیلار است. بازار بزرگ از دیدنی‌ترین جاهای ترکیه و بهترین محل برای خرید سوغات و صنایع دستی این کشور زیبا است. در شلوغی و هیاهوی تجار، دلالان و خریداران بازار و پس از یک گشت و گذار حسابی بد نیست در گوشه‌ای از بازار جایی را برای کمی استراحات و خوردن یک غذای حسابی انتخاب کنید.

رستوران آینن دوروم استانبول بهترین نوع از غذاهای خیابانی را در این بازار بزرگ در اختیارتان خواهد گذاشت. میهمانان رستوران آینن دوروم استانبول این امکان را دارد تا نوع گوشت غذا ( مانند مرغ) را تعیین کنند. رستوران آینن دوروم در کنار این گوشت خوشمزه خیارشور، فلفل‌های سبز تند و کبابی، جعفری، سماق و دیگر مخلفات را روی میز میهمانانش قرار می‌دهد. رستوران آینن دوروم رستوران محبوب اهالی منطقه در بازار بزرگ است و وجود میهمانان فراوان در این رستوران، خود نشان از کیفیت بالای غذای این رستوران دارد. رستوران آینن دوروم انواع فست فودها و ساندویچ‌ها، غذاهای سنتی ترکیه‌ای، غذاهای خاورمیانه‌ای و انواع کباب‌ها را سرو می‌کند. طرفداران خوراک حلال نیز غذای مورد نظر خود را در این رستوران پیدا خواهند کرد.

گیاه‌خواران هم که شاید پیدا کردن رستورانی مناسب برای‌شان چالشی بزرگ است، در دل بازار بزرگ ترکیه رستوران آینن دوروم استانبول را پیدا خواهند کرد که خوراکی مطابق میل و ذائقه این افراد را تهیه و سرو می‌کند. فضای داخلی رستوران آینن دوروم فضایی بسیار کوچک است که تنها در سمت ورودی آن یک میز بزرگ یک پارچه با چند صندلی قرار دارد. یک سمت این میز داخل رستوران آینن دوروم و سمت دیگر آن در خیابان قرار دارد. روی این میز انواع مخلفات مانند خیارشور و جعفری قرار گرفته و داخل رستوران جایی است که سرآشپز رستوران شاهکارهای خوشمزه را پخت کرده و برای میهمانان سرو می‌کند. رستوران آینن دوروم شهر استانبول گرچه فضایی کوچک دارد اما حس و حال دوستانه را می‌توان در آن حس کرد.



امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است