search
menu

کافه رستوران آشک قهوه استانبول

$$
کافه رستوران آشک قهوه استانبول را برای رفع خستگی خود هنگام گشت و گذار در شهر استانبول انتخاب کنید و معنای واقعی مهمان‌نوازی ترکی را متوجه شوید. اگر کمی با زبان ترکی آشنایی داشته باشید، مسلما می‌دانید که در این زبان، آشک به معنای عشق است. پس تمامی خدمات کافه رستوران آشک قهوه استانبول assk kahve cafe با عشق و اشتیاقی خاصی نسبت به مهمانان این کافه عجین شده و خاطراتی فراموش‌نشدنی برای آنها رقم می‌زند. ساندویچ‌ها و پیتزاهای این کافه عده زیادی را جذب خود می‌کنند. به گونه‌ای که اگر در آخر هفته به سراغ کافه آشک قهوه بروید، با فضای بسیار شلوغی رو به رو خواهید شد.

فضای رمانتیک کافه رستوران آشک قهوه استانبول باعث می‌شود که شما در سفر به استانبول همراه با نامزد یا همسر خود، آن را مکان مناسبی برای خود بدانید. لازم به ذکر است که فعالیت این کافه مختص هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام بوده و شما می‌توانید در هر ساعتی از روز، از مزایای کافه آشک قهوه لذت ببرید. نکته جالب دیگر هم اینکه، کافه رستوران آشک قهوه حتی بعد از نیمه شب هم باز بوده و امکان مراجعه به آن تا دیروقت وجود دارد.

اشخاصی که رژیم غذایی خاصی مثل رژیم وگان، سبزیجات، حلال یا بدون گلوتن دارند می‌توانند حساب ویژه‌ای روی کافه رستوران آشک قهوه و ترکیبات بی‌نظیر این کافه باز کنند. مطمئنا، نوشیدنی‌های خوش‌طعم و غذاهای اروپایی، ترکیه‌ای و بین‌المللی این کافه شما را هم مثل خیل عظیمی از سایر افراد، عاشق این کافه خواهند کرد. جالب است بدانید که امکان رزرو میز و صندلی، میل کردن غذا و نوشیدنی در میز و صندلی فضای روباز، برخورداری از اینترنت بی‌سیم رایگان و استفاده از کارت اعتباری برای پرداخت هزینه هم در کافه آشک قهوه وجود دارد. ناگفته نماند که هنگام رفتن به این کافه می‌توانید از پارکینگ آن هم استفاده کنید.

در مورد کافه رستوران آشک قهوه بهتر است بدانید که در این کافه می‌توان از خدمات گارسون نیز بهره‌مند شد. لازم به ذکر است که رِنج قیمت‌ها در کافه آشک قهوه در حد متوسط بوده و با توجه به خدمات و امکانات ارائه‌شده، قیمت نوشیدنی‌ها و غذاهای این کافه رستوران معقول به نظر می‌رسد. پس کافه رستوران آشک قهوه را نمی‌توان جزو کافه‌های گرانقیمت استانبول دانست.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است