search
menu

رستوران آسمالی جاویت استانبول

$$
رستوران آسمالی جاویت استانبول یکی از بهترین رستوران‌های شهر استانبول است. رستورانی که در آن غذاهای مدیترانه‌ای، ترکیه‌ای، گیاهی و ... سرو می‌شود. طراحی داخلی این رستوران بسیار زیبا، گرم و صمیمی و دل‌نشین است و شما در آنجا به‌هیچ‌وجه گذر زمان را احساس نخواهید کرد. طعم بی‌نظیر خوراک ماهی‌ رستوران آسمالی جاویت istanbul asmali cavit restaurant زبان زد خاص و عام است. چرا که ماهی‌ها از صید تازه همان روز تهیه می‌شوند و شما هر طور که دوست داشته باشید می‌توانید ماهی‌تان را سفارش بدهید. یعنی هم به‌صورت سرخ‌شده و هم به شکل تنوری و کباب شده و... .

روی دیوارهای رستوران آسمالی جاویت عکس‌های بسیاری زیبایی نصب شده است که هرکدام از آن‌ها برای خود حکایت و داستان خاص خودشان را دارند و شما می‌توانید تا زمان رسیدن سفارشتان مشغول تماشای آن‌ها شده و یا درصدد یافتن داستان پشت پرده عکس‌ها باشید. در کل، فضای این رستوران بسیار نوستالژیک بوده و شما احساس خواهید کرد در یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های اروپایی حضور دارید. پس اگر شما هم عاشق چنین جاهای دل‌انگیز با نورپردازی ملایم و فضای گرم و دل‌نشین هستید رستوران آسمالی جاویت برایتان یکی از بهترین گزینه‌های ممکن خواهد بود. خدمه رستوران بسیار خونگرم و مهربان هستند و همگی برای لذت بردن شما از غذاهای لذیذ و احساس راحتی‌تان تلاش می‌کنند تا یکی از بهترین روزهای سفرتان در رستوران آسمالی جاویت رقم بخورد.

هرچه از طعم غذاهای خوشمزه رستوران آسمالی جاویت استانبول بگوییم بازهم کم گفته‌ایم. غذاهای اصلی نظیر خوراک گوشت و ماهی آن حرف ندارد و حتی ظاهر و چیدمان زیبای آن نیز بسیار اغوا‌کننده است. سالاد میوه‌ رستوران آسمالی جاویت در میان مشتریانش بسیار معروف است و همه عاشق دوباره امتحان کردن سالاد میوه هستند. مطمئن باشید گر جلوی شما هم یک بشقاب پر از میوه‌های لذیذ و رنگارنگ نظیر زردآلو، هندوانه‌های قاچ شده، انگور، گیلاس و ... بگذارند شما هم وسوسه خواهید شد تا نه‌تنها یک بشقاب بلکه حتی دو بشقاب دیگر از سالاد میوه معروف این رستوران را سفارش دهید.

و درنهایت بعد از صرف یک وعده غذایی لذیذ زمانی که با دوستان و یا عزیزانتان گرم صحبت و لذت بردن از فضای دل‌نشین رستوران هستید دسر‌های خوشمزه رستوران آسمالی جاوید شما را غافلگیر می‌کند. کیک‌های شکلاتی و براونی‌های لذیذ با نوشیدنی‌های گرم و خوش عطر این رستوران چیزیست که هرکسی دوست دارد آن را در شهر استانبول امتحان کند.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است