search
menu

رستوران آسمالی جانیم جیگریم استانبول

$
رستوران جانیم جیگریم استانبول با تمام توان خود برای جلب رضایت مهمانانش تلاش می‌کند. این رستوران کوچک اما دوست‌داشتنی تبحر فوق‌العاده خوبی در پخت جگر داشته و به همین دلیل، مشتریان و طرفداران بسیار زیادی دارد. البته اگر اهل خوردن جگر هم نباشید، برای خوردن گوشت بره هم می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید و لحظات لذت‌بخشی پشت سر بگذارید. فراموش نکنید که اگر مهمان رستوران Canim Cigerim شوید، حتما باید دوغ محلی این رستوران را بچشید. چرا که طعم آن وصف‌ناپذیر است.

جالب است بدانید که فعالیت رستوران جانیم جیگریم از سال ۱۹۹۹ آغاز شده و با تجربه‌ای که در طول دو دهه گذشته این رستوران به دست آورده است، امروزه می‌توان آن را یکی از بهترین‌ها در شهر استانبول دانست. کافیست شما وارد فضای رستوران جانیم جیگریم بشوید و چند سیخ جگر خوشمزه میل کنید تا لذت سفر به استانبول برایتان چندین برابر شود. نکته جالب دیگر در مورد رستوران جانیم جیگریم استانبول قیمت پایین غذاهای آن است. همین موضوع سبب خواهد شد که شما با هزینه بسیار اندکی، غذاهای لذیذی میل کنید و خرج سفرتان به استانبول زیاد نشود.

رستوران جانیم جیگریم استانبول دارای رژیم غذایی حلال نیز هست. بنابراین دلیلی برای نگرانی در مورد سلامتی غذاهای این رستوران از لحاظ شرعی وجود ندارد. لازم به ذکر است که غذاهای رستوران جانیم جیگریم برای وعده ناهار و شام حاضر می‌شوند و این رستوران هیچ برنامه‌ای برای سرو صبحانه ندارد. البته نکته حائز اهمیت دیگر هم این است که فعالیت رستوران مد نظر تا ساعاتی پس از نیمه شب ادامه داشته و درهای رستوران تا دیروقت بر روی مهمانان باز هستند.

در مورد رستوران جانیم جیگریم استانبول این را هم بدانید که رستوران مد نظر، هم در فضای سرپوشیده و هم در فضای روباز دارای میز و صندلی است که شما به انتخاب خودتان می‌توانید غذای خود را در آنها میل کنید. حتی اگر فضای رستوران را مورد پسند شما نبود، می‌توانید با استفاده از سرویس بیرون بر، غذای خود را به جای دیگری ببرید و میل کنید. البته ناگفته نماند که در فضای رستوران از خدمات گارسون هم می‌توان استفاده کرد. در مجموع، کمتر کسی پیدا می‌شود که از خوردن جگر و سایر غذاهای رستوران جانیم جیگریم پشیمان شود.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است